ویدئو: آنباکسینگ رسمی Galaxy S6 edge، چیزی شبیه به این را تا به حال ندیده‌اید!

معمولا ویدئوهای Unboxing که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، کسل‌کننده بوده و اطلاعاتی را در خود دارند که شما آنها را نمی‌دانید و یا احتمالا هیچ نیازی هم به دانستن آنها ندارید. به همین علت سامسونگ تصمیم گرفته تا برای محصول جدید خود یعنی Galaxy S6 edge، ویدئوهایی رسمی و جذاب منتشر کند و این […]

معمولا ویدئوهای Unboxing که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، کسل‌کننده بوده و اطلاعاتی را در خود دارند که شما آنها را نمی‌دانید و یا احتمالا هیچ نیازی هم به دانستن آنها ندارید. به همین علت سامسونگ تصمیم گرفته تا برای محصول جدید خود یعنی Galaxy S6 edge، ویدئوهایی رسمی و جذاب منتشر کند و این موضوع را با روشی دیگر انجام دهد. در واقع در این ویدئو، چیزی خواهید دید که تا کنون شبیه به آن را ندیده‌اید!

ویدئوی اول مربوط به مدل مشکی‌رنگ از این گوشی و مدل دوم نیز به مدل طلایی آن مربوط می‌شود که اگر ویدئوی دوم، یک فیلم‌سینمایی بود، می‌توانست امتیاز بسیار خوبی را از منتقدین دریافت کند!

البته سامسونگ برای Galaxy S6 هیچ ویدئوی رسمی را منتشر نکرده چرا که توجه بسیاری از خریداران به نسخه‌ی edge یا خمیده از این گوشی‌هوشمند می‌باشد. البته این تنها دلیل آن نیست بلکه این گوشی‌هوشمند، گران‌قیمت‌ترین محصول سری Galaxy S بوده و حتی از آیفون 6 هم گرانتر می‌باشد!

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/3PgUm[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/D1ez3[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال