حافظه SSD جدید ۴ ترابایتی سامسونگ ۱۴۹۹ دلار قیمت دارد

درایوهای حالت جامد از 4 سال قبل که اینتل درایو حالت جامد 60 گیگابایتی خود را روانه‎ی بازار کرد، روز به روز بیشتر در دسترس عموم قرار می‎گیرند. سری SSDهای 850 EVO سامسونگ یکی از محبوب‎ترین درایوهای حالت جامد در بازار است و شما می‎توانید مدل 500 گیگابایتی را با هزینه‎ای نزدیک به 150 دلار […]

درایوهای حالت جامد از 4 سال قبل که اینتل درایو حالت جامد 60 گیگابایتی خود را روانه‎ی بازار کرد، روز به روز بیشتر در دسترس عموم قرار می‎گیرند. سری SSDهای 850 EVO سامسونگ یکی از محبوب‎ترین درایوهای حالت جامد در بازار است و شما می‎توانید مدل 500 گیگابایتی را با هزینه‎ای نزدیک به 150 دلار از آمازون تهیه کنید.

حالا، شرکت سامسونگ نسخه‎ی 4 ترابایتی پرفروش ترین SSD خود را معرفی می‎کند که به خوبی باید برای ذخیره‎سازی هر مقدار محتوایی کافی باشد. این مدل 4 ترابایتی قیمت سنگینی برابر با 1499 دلار دارد، به عبارت دیگر هر گیگابایت معادل 0.37 دلار ارزش خواهد داشت. در مقایسه با مدل‎‎های کوچکتر این قیمت به نسبت مدل 500 گیگابایتی و قیمت 154.84 دلاری آن اندکی تنها بیشتر است، چون در مدل مذکور ارزش هر گیگابایت 0.31 دلار خواهد بود. وب‎سایت AnandTech از نظر بهبود عملکرد و ظرفیت بزرگ این مدل 4 ترابایتی را مورد تحسین قرار داده است.

سامسونگ امیدوار است با محصول جدید خود کاربران حرفه‎ای نظیر ادیتورهای ویدئو و گیم دوستان جدی را به سمت خود جلب کند، حتی با آن‎که سرعت خواندن و نوشتن هاردهای حالت جامد سری 850 EVO به ترتیب برابر با 540 و 520 مگابایت در ثانیه است. برای کاربران شرکتی، اوایل سال جاری سامسونگ یک درایو حالت جامد 15.36 ترابایتی را معرفی کرد که ادعا می‎کند بیشترین ظرفیت را در بین SSDها در جهان دارد.

فروش مدل 4 ترابایتی درایو حالت جامد 850 EVO سامسونگ از 10 مرداد ماه در آمازون شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال