شارژر بی‌سیم و سریع Qi سامسونگ، اولین شارژر با فن خنک‌کننده داخلی خواهد بود

اگر شما نیز شارژر سریع پرچم‌داران جدید سامسونگ را خریداری کرده باشید، قطعا متوجه وزن سنگین‌تر و ضخامت بیشتر آن شده‌اید. با نگاهی به پشت این شارژر متوجه خواهید شد که سامسونگ یک سیستم تهویه هوا و خنک‌‌کننده داخلی را در این شارژر تعبیه کرده است. شارژر قبلی سامسونگ که برای گلکسی اس 6 و اس […]

اگر شما نیز شارژر سریع پرچم‌داران جدید سامسونگ را خریداری کرده باشید، قطعا متوجه وزن سنگین‌تر و ضخامت بیشتر آن شده‌اید. با نگاهی به پشت این شارژر متوجه خواهید شد که سامسونگ یک سیستم تهویه هوا و خنک‌‌کننده داخلی را در این شارژر تعبیه کرده است. شارژر قبلی سامسونگ که برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج در نظر گرفته شده بود از این سیستم برخوردار نبود.

سوال اصلی اینجا پیش می‌آید که سامسونگ چرا و به چه علت از این سیستم استفاده کرده است؟

اولین شارژر گو.شی‌های هوشمند با سیستم تهویه هوا از طرف سامسونگ

شارژر‌های سریع برای شارژر کردن گوشی گرمای بسیاری را چه در درون گوشی و چه در خود شارژر ایجاد می‌کنند. با توجه به این که شارژر جدید سامسونگ، حدود 30 درصد گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 را سریع‌تر شارژ می‌کند؛ بنابراین گرمای بیشتری نیز در زمان شارژ شدن گوشی  ایجاد می‌شود. حال قرار گرفتن سیستم تهویه هوا در این نوع شارژرها، ایده‌ی بسیار مناسبی بوده به علاوه این که معمولا کاربران اینگونه شارژر‌ها را در فضای مناسبی قرار نمی‌دهند.

اولین شارژر گو.شی‌های هوشمند با سیستم تهویه هوا از طرف سامسونگ

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و می‌توان فن به کار گرفته شده در شارژر سامسونگ را هم در نوع خود یک پیشرفت به شمار آورد؛ چرا که فن این شارژر صدای بسیار کمی تولید کرده که ممکن است حتی متوجه صدای تولید‌شده در آن نشوید، مگر اینکه آن را به طور کامل آن‌ را نزدیک گوش خود قرار دهید!

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال