سامسونگ از گلکسی نوت ۵ زودتر از موعد همیشگی رونمایی خواهد کرد

شرکت بزرگ سامسونگ هر‌سال در این فصل، از فرصت نمایشگاه تجاری IFA که در سپتامبر در شهر برلین برگزار می‌شود، استفاده می‌کند تا نسل بعدی فبلت‌های سری نوت خود که از سال 2011 میلادی تولید می‌شوند را معرفی کند. اما بر اساس گزارش منبع معتبر وال استریت ژورنال، این شرکت قصد دارد تا امسال برای […]

شرکت بزرگ سامسونگ هر‌سال در این فصل، از فرصت نمایشگاه تجاری IFA که در سپتامبر در شهر برلین برگزار می‌شود، استفاده می‌کند تا نسل بعدی فبلت‌های سری نوت خود که از سال 2011 میلادی تولید می‌شوند را معرفی کند. اما بر اساس گزارش منبع معتبر وال استریت ژورنال، این شرکت قصد دارد تا امسال برای جلب توجه بیشتر و دوری از رقابت با شرکت اپل در معرفی جدیدترین پرچم‌داران آیفون، این رونمایی را چند هفته زودتر برگزار کند.

اپل طبق روال همیشگی خود قصد دارد که آیفون‌های 6 و 6 پلاس را با سری جدید آیفون‌های 6 اس تعویض کند و معمولاً این کار را در رویداد پائیزی خود که درست بعد از نمایشگاه IFA برگزار می‌شود، انجام می‌دهد. پس جای تعجب نخواهد بود که سامسونگ به دنبال تأمین حاشیه امنیت برای یکی از محصولات مهم و اساسی خود باشد.

غول کره‌ای حوزه گوشی‌های‌هوشمند، تابستان گذشته عملی مشابه این را انجام داد. رونمایی از گوشی گلکسی آلفا در آگوست، یک روند سنتی جدید را در معرفی محصولات برای سامسونگ به ارمغان آورد. گلکسی نوت 5، ظاهراً قرار است همین روند را دنبال کرده و با معرفی در اواسط تابستان به یکی از محصولات برجسته در نمایشگاه IFA تبدیل شود.

به صورت معمول تاریخ رونمایی واقعی گلکسی نوت 5 با معرفی نسل جدید آیفون هم‌پوشانی دارد. از این رو سامسونگ با معرفی چند هفته زودتر این فبلت خواهد توانست تا حدودی به روند رو به نزول فروش گوشی‌های خود کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال