سود عملیاتی سامسونگ به لطف فروش بالای گلکسی S7 افزایش چشمگیری داشته است

در بین اهالی دنیای موبایل این توافق عمومی وجود دارد که شرکت سامسونگ در سه ماهه‎ی دوم امسال با توجه به فروش بالایی که گوشی گلکسی اس 7 برای این شرکت داشته، شاهد رشد بسیاری در میزان سود عملیاتی خود باشد. تحلیل‎گران بازار حالا انتظار دارند که این شرکت در سه ماهه‎ی دوم سال سود […]

در بین اهالی دنیای موبایل این توافق عمومی وجود دارد که شرکت سامسونگ در سه ماهه‎ی دوم امسال با توجه به فروش بالایی که گوشی گلکسی اس 7 برای این شرکت داشته، شاهد رشد بسیاری در میزان سود عملیاتی خود باشد. تحلیل‎گران بازار حالا انتظار دارند که این شرکت در سه ماهه‎ی دوم سال سود عملکردی برابر با 6.8 میلیارد دلار داشته باشد، این تخمین جدید به نسبت تخمین‎هایی که قبلا زده شده بودند، بیشتر است.

تحلیل‎گران انتظار دارند که بخش محصولات الکترونیکی مصرف‎کننده‎ی سامسونگ در این سه‎ ماهه‎ی عملکرد بهتری را نشان دهد، در حالی‎که به بخش ارتباطات موبایل و آی‎تی این شرکت به واسطه‎ی محبوبیت گوشی گلکسی S7 کمک شده است. چندین تحلیل‎گر بازار حالا انتظار دارند این شرکت زمانی که آمار فروش محصولات خود را برای این سه ماهه‎ی دوم امسال ارائه دهد، با اعداد چشم‎گیری همراه باشد و مشخص نیست که تا چه حد ارقام این تخمین‎ها اشتباه است ولی آن‎طور که به نظر می‎رسد اوضاع سامسونگ در این بازه‎ی زمانی بسیار خوب است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال