کمپانی Seagate از کوچکترین هارد اکسترنال 5 ترابایتی جهان رونمایی کرد

شرکت سیگیت امروز از جدیدترین هارد قابل‌حمل خود رونمایی کرد؛ این محصول 5 ترابایتی حالا تبدیل به اولین هارد قابل‌حمل با این ظرفیت می‌شود که با وزنی سبک و اندازه‌ای نسبتا کوچک در یک کیف نیز می‌توان آن را حمل کرد. ابعاد محصول جدید سیگیت 4.5x3x0.8 اینچ بوده و وزن آن نیز تنها 0.25 کیلوگرم است. […]

شرکت سیگیت امروز از جدیدترین هارد قابل‌حمل خود رونمایی کرد؛ این محصول 5 ترابایتی حالا تبدیل به اولین هارد قابل‌حمل با این ظرفیت می‌شود که با وزنی سبک و اندازه‌ای نسبتا کوچک در یک کیف نیز می‌توان آن را حمل کرد.

ابعاد محصول جدید سیگیت 4.5x3x0.8 اینچ بوده و وزن آن نیز تنها 0.25 کیلوگرم است. در درون این هارد، سیگیت از تکنولوژی BarraCuda استفاده کرده و در نمای بیرونی از آلومینیوم برای پوشش این محصول استفاده کرده است. بر اساس گفته‌های این شرکت موفق، کاربران هر روز با استفاده از رزولوشن‌های بالاتر در تصاویر و تولید محتوای 4K نیاز بیشتری را به فضای قابل‌حمل احساس خواهند کرد و هارد 5 ترابایتی اکسترنال سیگیت نیز برای همین منظور ساخته شده است.

درنهایت می‌توان از دیگر مشخصه‌های این هارد اکسترنال جدید به پشتیبانی از USB 3.0 و هم‌چنین پشتیبانی از دو پلتفرم ویندوز و مک اشاره کرد.هارد اکسترنال 5 ترابایتی شرکت سیگیت در رنگ‌های قرمر، مشکی، نقره‌ای و آبی با قیمت 190 دلار به زودی روانه بازار می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال