سیستم خودرانگی خودروهای تسلا برای چراغ های سبز جاده ها فعال شد

به دنبال بروزرسانی هایی در اوایل امسال که ”امکان خودرانگی کامل” خودروهای شرکت تسلا فعال شده بود، که برای چراغ های قرمز متوقف می شد، این شرکت سازنده خودرو به لیست تکنولوژی های درحال رشد راننده های خودکار امکان جدیدی را افزود. حالا، این سیستم متوجه چراغ های سبز هم می شود و می تواند […]

به دنبال بروزرسانی هایی در اوایل امسال که ”امکان خودرانگی کامل” خودروهای شرکت تسلا فعال شده بود، که برای چراغ های قرمز متوقف می شد، این شرکت سازنده خودرو به لیست تکنولوژی های درحال رشد راننده های خودکار امکان جدیدی را افزود. حالا، این سیستم متوجه چراغ های سبز هم می شود و می تواند راننده را در زمانی که چراغ راهنمایی و رانندگی از قرمز به سبز تغییر رنگ می دهد مطلع سازد.

به گزارش پایگاه اخبار تکنولوژی رسانه تکنا، با توجه به نکته های منتشر شده پس از بروز رسانی شنبه گذشته، این ” الارم چراغ سبز راهنمایی و رانندگی” یک بار به صدا در می اید تا راننده را از حرکت کردن مطلع سازد. توجه داشته باشید، با شروع حرکت وسیله نقلیه جلو، صدای الارم خاموش می شود. علاوه بر این، در صورت فعال بودن کنترل خودکار و تنظیم شده چراغ های راهنمایی و رانندگی و علامت توقف، رانندگان برای ادامه حرکت در تقاطع باید این اجازه را به ماشین بدهند و حرکت را تایید کنند.

قابل ذکر است که در هیچ صورتی و به هیچ وجه اتومبیل تسلا، امور را به دست خود نخواهد گرفت. این ابزارها و ویژگی ها کاملا ازمایشی و کمکی برای راننده هستند و یک ماشین خودران ایجاد نمی کنند. برای مشاهده دیگر خبرهای مربوط به این خودروها به صفحه اخبار خودرو مراجعه کنید.