تصاویری ازقاب پشتی و تبدیل جک 3.5 میلی‌متری به پورت لایتینگ آیفون 7 انتشار یافت

به احتمال بسیار زیاد تا زمان معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل، شش یا هفت هفته به طور تقریبی فاصله داشته باشیم. در حالی که هر چه بیشتر در حال نزدیک شدن به زمان معرفی این سری از گوشی‌ها از سوی شرکت اپل می‌باشیم، خبرها و شایعات بیشتری از این […]

به احتمال بسیار زیاد تا زمان معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل، شش یا هفت هفته به طور تقریبی فاصله داشته باشیم. در حالی که هر چه بیشتر در حال نزدیک شدن به زمان معرفی این سری از گوشی‌ها از سوی شرکت اپل می‌باشیم، خبرها و شایعات بیشتری از این گوشی در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود. امروز در وب‌سایت Weibo تعدادی از منابع تصاویری واقعی از بخش پشتی گوشی‌ آیفون 7 اپل را منتشر کردند.

با توجه به این تصاویر، خطوط مربوط به آنتن این سری از گوشی‌ها نسبت به مکان اولیه و همیشگی تغییر مکان داده‌اند و بیشتر به سمت کناره‌ها بالایی و پایینی دستگاه نقل مکان کرده‌اند. از طرفی در این سری از گوشی‌های آیفون شرکت اپل دیگر خبری از سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا نبوده و در واقع محل آن با یک توری بلندگوی دیگر جابه‌جا شده‌ است. از سویی دیگر یک لنز بزرگ در بخش دوربین اصلی این گوشی دیده می‌شود که جالب به نظر می‌آید. در حقیقت با نگاهی به این لنز بیرون زده به این فکر می‌افتیم که این تصاویر واقعا جعلی باشند یا این که در صورت به حقیقت پیوستن آن، اپل قصد دست انداختن ما را داشته باشد.

به تازگی تصاویر دیگری در شبکه اجتماعی Weibo لو رفته است که نشان می‌دهد یک آداپتور تبدیل برای هدفون جدید این شرکت تولید شده است که با استفاده از آن کاربران آینده آیفون 7 اپل می‌توانند هرگونه هدفون موجود در بازار مجهز به چک 3.5 میلی‌متری صدا را به سادگی به این گوشی متصل نمایند. این آداپتور جدید قرار است در بخش دیگر خود به درگاه لایتنینگ آیفون 7 متصل گردد. از طرفی در طی خبرها و شایعات دیگری که با تازگی منتشر شده بود، اعلام شد که شرکت اپل نیز خود به طور رسمی قرار است آداپتوری در این زمینه تولید نماید و در کنار هدفون‌های EarPods جدید خود به فروش برساند.

از آن جایی که این تصاویر رسمی نبوده و نمی‌توان به آن به طور کامل و قطعی اعتماد کرد، باید گفت که در نهایت این خبرها و اطلاعات مربوط به آنها را تنها در حد یک شایعی جدی بگیرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال