رونمایی از تلفن هوشمند Aquos Mini شارپ با حاشیه نمایشگر باریک

شارپ علاقه زیادی به گوشی‌های کوچک با حاشیه نمایشگر فوق‌العاده باریک دارد اما آن‌ها به ندرت در خارج از ژاپن عرضه می‌شوند. تلفن هوشمند جدید Aquos Mini شارپ دارای صفحه نمایش 4.7 اینچ با ابعاد 126×66×9 میلی‌متر است. این گوشی با وزن 120 گرم علی‌رغم بدنه ضد آب IPX68 سبک وزن نیز می باشد. صفحه […]

شارپ علاقه زیادی به گوشی‌های کوچک با حاشیه نمایشگر فوق‌العاده باریک دارد اما آن‌ها به ندرت در خارج از ژاپن عرضه می‌شوند. تلفن هوشمند جدید Aquos Mini شارپ دارای صفحه نمایش 4.7 اینچ با ابعاد 126×66×9 میلی‌متر است. این گوشی با وزن 120 گرم علی‌رغم بدنه ضد آب IPX68 سبک وزن نیز می باشد.

صفحه نمایش این گوشی 4.7 اینچ و رزولوشن آن 1080 پیکسل بوده که از فناوری IGZO بهره برده است.  نرخ رفرش گوشی 120هرتز است و تاری تصاویر را کاهش می‌دهد. زمانی که گوشی بی‌استفاده می‌ماند، صفحه نمایش آن برای حفظ باتری خاموش می‌شود.

این گوشی جدید شارپ دارای یک سیستم اطلاع‌رسانی منحصربه‌فردی به نام Emopa است که گوشه‌های پایین گوشی را روشن می‌کند. دیگر ویژگی این گوشی، گوشه‌های حساس به فشار آن می‌باشد که شما می‌توانید به جای ضربه زدن روی صفحه نمایش با فشار بر گوشه‌های آن یک عملی را تایید کنید.

2

گوشی Aquos Mini به طور قابل‌توجهی قوی است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 808 با حافظه رم 3 گیگابایت و سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره برده است.

دوربین پشت این گوشی 13 مگاپیکسل با دیافراگم 1.9/f و قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر است. شما می‌توانید با این گوشی فیلم های 720 پیکسل با سرعت 120 فریم بر ثانیه بگیرید. دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل با میدان دید 83 درجه است.

این گوشی با قیمت 44800 ین یا 2016 ین ماهیانه به مدت یک سال در بازار ژاپن عرضه می‌شود. هیچ سرنخی از اینکه آیا در خارج از ژاپن نیز عرضه خواهد شد یا نه، وجود ندارد.

4

grtg

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال