شارپ عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Aquos Z2 به همراه چیپست Helio X20 را در تایوان آغاز کرد

شرکت شارپ که همچنان از بازار گوشی‌های‌هوشمند ناامید نشده، گوشی جدیدی را در تایوان موسوم به Aquos Z2 عرضه کرده است. این گوشی که تنها 284 دلار قیمت دارد دارای بدنه‌ای تمام فلزی با شیشه‌های خمیده بوده و به چیپست Helio X20 شرکت مدیاتک به همراه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و 4 گیگابایت رم 32 […]

شرکت شارپ که همچنان از بازار گوشی‌های‌هوشمند ناامید نشده، گوشی جدیدی را در تایوان موسوم به Aquos Z2 عرضه کرده است. این گوشی که تنها 284 دلار قیمت دارد دارای بدنه‌ای تمام فلزی با شیشه‌های خمیده بوده و به چیپست Helio X20 شرکت مدیاتک به همراه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و 4 گیگابایت رم 32 گیگابایت فضای داخلی مجهز شده است.

در دپارتمان دوربین این گوشی، سنسوری 16 مگاپیکسلی به همراه فلشی دوگانه تعبیه شده و برای دوربین جلوی آن هم سنسوری 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و زاویه‌ی دید 82 درجه گنجانده شده است. از میان دو سیم‌کارت قرار گرفته در این گوشی، یکی از آن‌ها می‌تواند به نسل چهارم اینترنت همراه، 4G LTE دسترسی داشته باشد. در زیر قاب فلزی این گوشی، باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپری وجود دارد که می‌تواند توسط درگاه یو‌اس‌بی Type-C این گوشی و با استفاده از تکنولوژی  Pump Express مدیاتک، شارژ سریع را به کاربر تحویل دهد. بنابراین این گوشی می‌تواند در عرض 20 دقیقه تا 70 درصد شارژ شود و کاربر می‌تواند از این طریق به مدت 1 ساعت و 10 دقیقه به طور مداوم به مکالمه بپردازد. باوجود درگاه یو‌اس‌بی Type-C در این گوشی، این درگاه تنها سرعت‌ USB 2.0 را تامین می‌کند و امکان استفاده‌ی سرعت فراتر از آن وجود ندارد. درگاه اینفرارد، حسگر اثر انگشت و اسپیکرهای استریو از دیگر قابلیت‌های این گوشی تازه‌وارد شرکت شارژ به حساب می‌آید.

f49d155519b8a9e94ae4e71fec7eccb5-L

شارپ که به تازگی با کاهش فروش محصولات خود در ژاپن مواجه بوده امیدوار است تا با عرضه‌ی محصولات خود در تایوان بار دیگر ورق را به سود خود برگرداند. آن‌ها امیدوارند تا با فروش مناسب محصولات خود در تایوان، راه خود را برای ورود به دیگر بازارهای کشورهای آسیایی نظیر سنگاپور و هند باز کنند. به‌هر‌حال آن‌طور که به نظر می‌رسد فعلا شارپ علاقه‌ای به ورود به بازار جهانی نداشته و شاید موفقیت در بازارهای ذکر شده برای این شرکت گامی بسیار بزرگ تلقی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال