RoboHon، گوشی‌هوشمند شارپ با ظاهری همانند یک روبات معرفی شد

روز گذشته شارپ از یک محصول جدید و خاص با نام RoboHon رونمایی کرد. این محصول جدید که ظاهری همانند یک روبات دارد، در واقع یک گوشی‌هوشمند بوده و توسط پروفسور مشهور کشور ژاپن، آقای Tomotaka Takahashi طراحی شده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی‌هوشمند که 19.5 سانتی‌متر ارتفاع و 390 گرم وزن […]

روز گذشته شارپ از یک محصول جدید و خاص با نام RoboHon رونمایی کرد. این محصول جدید که ظاهری همانند یک روبات دارد، در واقع یک گوشی‌هوشمند بوده و توسط پروفسور مشهور کشور ژاپن، آقای Tomotaka Takahashi طراحی شده است.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی‌هوشمند که 19.5 سانتی‌متر ارتفاع و 390 گرم وزن دارد، به یک صفحه‌نمایشی 2 اینچی در قسمت پشتی و یک دوربین داخلی به همراه یک پروژکتور در بخش جلویی و صورت مجهز شده و امکان تصویربرداری را برای کاربران فراهم کرده است.

شارپ اذعان داشته که محصول جدید این شرکت به صورت کامل از شبکه‌های مخابراتی 3G و 4G/LTE پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن، می‌تواند برود، اطلاعات را به خاطر بسپارد، کاربران را از جدیدترین پیام‌های دریافتی مطلع کند و حتی بر روی تصاویر نیز کلیک کند.

دوربین به کار رفته در این گوشی نیز هوشمند طراحی شده و می‌تواند با تشخیص صدا و یا صورت کاربران، از آنها عکس بیندازد. در واقع ایده‌ی اصلی شارپ برای طراحی چنین محصولی، تبدیل گوشی‌هوشمند کاربران به یک دوست صمیمی بوده به گونه‌ای که شکل ظاهری آن که همانند یک روبات انسان‌نما طراحی شده و می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

هنوز قیمت این محصول مشخص نشده اما شارپ اعلام کرده که نیمه‌ی اول سال 2016، می‌توانیم این گوشی‌هوشمند را در بازار مشاهده کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال