خروج شرکت شارپ از صنعت تولید صفحه‌نمایش

شرکت بزرگ شارپ که از فعالان حوزه گوشی‌های هوشمند است و در سال‌های اخیر بیشتر تمرکز خود را روی همین موضوع قرارداده است؛ ظاهرا مشکلات مالی بسیاری شاکله این شرکت را در برگرفته که چارچوب آن را به لرزه درآورده است. حال گزارشات حکایت از آن دارند که شارپ قرار است در بدنه خود تغییراتی […]

شرکت بزرگ شارپ که از فعالان حوزه گوشی‌های هوشمند است و در سال‌های اخیر بیشتر تمرکز خود را روی همین موضوع قرارداده است؛ ظاهرا مشکلات مالی بسیاری شاکله این شرکت را در برگرفته که چارچوب آن را به لرزه درآورده است. حال گزارشات حکایت از آن دارند که شارپ قرار است در بدنه خود تغییراتی را اعمال کند تا شاید باری از مشکلات این شرکت کم شود.

اخبار منتشر شده در منابع خبری معتبری چون رویترز و وال استریت ژورنال، خبر از فروش و واگذاری بخش تولید نمایشگرهای این شرکت داده اند. در این گزارشات عنوان شده شارپ قصد دارد این مسئله را تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی، در راستای روند ادامه فعالیت خود عملی کند. همچنین وال استریت پیش بینی کرده که تغییرات احتمالی شرکت شارپ، قبل از اعلام برنامه‌های این شرکت در ماه می، انجام خواهد شد؛ اما نکته جالب ماجرا اینجاست که خود شارپ این مسئله را تنها سازماندهی مجدد برنامه‌های خود اعلام کرده است.

اگر این گزارشات صحت داشته باشند، این مفهوم استنباط می‌شود که غول ژاپنی، برای جلوگیری از به زانو درآمدن و ماندن در کورس رقابت با شرکت‌های بزرگی نظیر سامسونگ و ال‌جی قصد دارد بخش تولید نمایشگرهای خود را واگذار کند. اوضاع در بازار ژاپن آشفته است و باید انتظار داشت شرکت‌های دیگر ژاپنی هم برای ماندن در رقابت دست اتحاد به سوی هم دراز کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال