اول دی‌ماه آخرین مهلت تکمیل اطلاعات ناقص دارندگان سیم‌کارت

جهانگیر اسدی، سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد: دارندگان سیم‌کارت‌های دارای نقص اطلاعات تا اول دی ماه فرصت دارند تا اطلاعات پرونده‌ خود را تکمیل کنند. طرح ساماندهی سیم‌کارت‌های موبایل از دو سال پیش آغاز شده است و هم‌اکنون با توجه به مهلت تعیین شده از سوی رگولاتوری برای اپراتورهای تلفن همراه، آخرین مرحله […]

جهانگیر اسدی، سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد: دارندگان سیم‌کارت‌های دارای نقص اطلاعات تا اول دی ماه فرصت دارند تا اطلاعات پرونده‌ خود را تکمیل کنند.

طرح ساماندهی سیم‌کارت‌های موبایل از دو سال پیش آغاز شده است و هم‌اکنون با توجه به مهلت تعیین شده از سوی رگولاتوری برای اپراتورهای تلفن همراه، آخرین مرحله این طرح اجرا می‌شود. به گفته اسدی، هم‌اکنون حدود ۱۰ میلیون سیم‌کارت با اطلاعات ناقص در شبکه‌های اپراتوری موبایل فعال هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

سخنگوی رگولاتوری تاکید کرد: در این مرحله پس از پیامکی که از سوی اپراتورها به مشترکان این سیم‌کارت‌ها داده می‌شود، در صورت عدم مراجعه، ارتباط آن‌ها یکطرفه شده و پس از اعلام اخطار و عدم توجه به آن، ارتباط مشترک به صورت کامل قطع می‌شود. وی تصریح کرد: مغایرت مشخصات سجلی، اطلاعات ناقص پرونده و نیز عدم تطبیق شماره‌ شناسنامه و کدملی را از جمله اطلاعاتی است که در سامانه اپراتورهای تلفن همراه از سوی این مشترکان ناقص اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال