ببینید: این ال‌ای‌دی‌های فوق کوچک روی پوست شما تشکیل نمایشگر می‌دهند

در نهایت، نمایشگرهای قابل پوشیدنی ممکن است آنقدر نازک باشند که عملا با پوست شما یکی شوند. محققان دانشگاه توکیو یک پوست اوپتوالکترونیک ساخته‎اند که ال‌ای‌دی‌های پلی مری آن و آشکارسازهای نوری آلی‎اش آنقدر نازک (3 میکرومتر) هستند که عملا با بدن شما یکی می‎شوند. اگر نیاز به اتصال فیلم نازک متصل به صفحه‎ی نمایش […]

در نهایت، نمایشگرهای قابل پوشیدنی ممکن است آنقدر نازک باشند که عملا با پوست شما یکی شوند. محققان دانشگاه توکیو یک پوست اوپتوالکترونیک ساخته‎اند که ال‌ای‌دی‌های پلی مری آن و آشکارسازهای نوری آلی‎اش آنقدر نازک (3 میکرومتر) هستند که عملا با بدن شما یکی می‎شوند. اگر نیاز به اتصال فیلم نازک متصل به صفحه‎ی نمایش وجود نداشت، چیزی که شکل می‎گرفت شبیه به تاتو می‎بود. این فن‎آوری به نسبت تلاش‎های قبلی که در رابطه با این نوع پوست‎ها شده است کارآمدتر است، تا چند روز می‎تواند فعال باشد، و آنقدر بادوام است که به دنبال خم کردن عضلات دست شما نشکند.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، سخت افزار فعلی که برای این قضیه وجود دارد اندکی ابتدایی است. نمونه‎ی ابتدایی که در عکس شاخص مشاهده می‎کنید کاری بیشتر از اعلام سطوح غلظت اکسیژن خون شما انجام نمی‎دهد. ولی دانشمندان رویاهای بزرگی در سر دارند. آن‎ها روزی را می‎بینند که دوندگان می‎توانند داده‎های بدنسازی خود را بر روی دست‎هایشان مشاهده کنند، یا کارگران می‎توانند دیاگرام‎هایی روی مچ‎هایشان قرار دهند. در همین زمینه، ساعت‎های هوشمند می‎توانند پله‎هایی باشند که به سمت تکنولوژی بی نقص قابل پوشیدنی هدایت می‎شوند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/J4z2S[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال