برقراری تماس صوتی و تصویری به زودی در نسخه‌ی تحت‌وب آفیس اضافه می‌شود

هنگام استفاده از نسخه‌ی تحت‌وب آفیس مایکروسافت شما می‌توانید به صورت متنی با دوستان خود چت کنید و اطلاعات بیشتری را در مورد متن مورد نظر در میان بگذارید اما به نظر شما آیا برقراری تماس صوتی یا تصویری توسط نسخه‌ی تحت‌وب آفیس کار را راحت‌تر نمی‌کند؟ مایکروسافت امروز اعلام کرد که در همین ماه […]

هنگام استفاده از نسخه‌ی تحت‌وب آفیس مایکروسافت شما می‌توانید به صورت متنی با دوستان خود چت کنید و اطلاعات بیشتری را در مورد متن مورد نظر در میان بگذارید اما به نظر شما آیا برقراری تماس صوتی یا تصویری توسط نسخه‌ی تحت‌وب آفیس کار را راحت‌تر نمی‌کند؟

مایکروسافت امروز اعلام کرد که در همین ماه قصد دارد برنامه‌ی اسکایپ را به نسخه‌ی تحت وب آفیس اضافه کند تا کاربران به راحتی بتوانند با یکدیگر درارتباط باشند. علاوه بر آفیس، سرویس ایمیل  Outlook.com مایکروسافت نیز به زودی از این ویژگی برخوردار خواهد شد. از دیگر تغییراتی که قرار است در آفیس مایکروسافت به وجود آید، اضافه شدن افزونه‌ای مخصوص آفیس در مرورگر کروم بوده که به وسیله‌ی آن مرور صفحات وب به همراه استفاده همزمان از آفیس چه در فضای ابری و یا در رایانه‌های شخصی بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد. 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال