اسلاید لو رفته از آیفون 7، سیستم شارژ بدون سیم و ضد آب بودن این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد

شایعاتی که در رابطه با آیفون شنیده می‎‌شود نظیر داستانی است که ماهیگیران برای هم تعریف می‎کنند، آن‎ها با گذشت زمان برجسته‎تر و مهم‎تر می‎شوند. تصویری از یک اسلاید در محیط آنلاین منتشر شده که معرفی ویژگی‎های برجسته‎ی آیفون بعدی را نشان می‎دهد. این اسلاید، یک مدل Pro از آیفون 7 (با دوربین دوگانه) را نشان […]

شایعاتی که در رابطه با آیفون شنیده می‎‌شود نظیر داستانی است که ماهیگیران برای هم تعریف می‎کنند، آن‎ها با گذشت زمان برجسته‎تر و مهم‎تر می‎شوند. تصویری از یک اسلاید در محیط آنلاین منتشر شده که معرفی ویژگی‎های برجسته‎ی آیفون بعدی را نشان می‎دهد.

این اسلاید، یک مدل Pro از آیفون 7 (با دوربین دوگانه) را نشان می‎دهد ولی برچسب آیفون 7 پلاس خورده است. این قضیه به کنار، این گوشی دارای سیستم‎عامل iOS 10 (یقینا این‎چنین خواهد بود) بوده و فاقد جک هدفون (شایعه‎ای که چندین بار توسط منابع غیر رسمی تایید و رد شده‌ است) می‌باشد.

به نظر این گوشی ضد آب خواهد بود و قابلیت شارژ بی‎سیم را خواهد داشت. دو قابلیتی که هنوز اپل از آن‎ها استفاده نکرده است ولی روز به روز گوشی‎های اندرویدی بیشتری به آن‎ها رو می‎آورند.

این اولین باری نیست که ما شایعه‎ای در رابطه با یک آیفون 7 ضد آب با قابلیت شارژ بی‎سیم شنیده‎ایم، ولی هم‎چنان برای با قاطعیت پذیرفتن این صحبت‎ها آماده نیستیم. شاید در چند روز آینده خبرهایی در رابطه با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی نیز شنیده شود!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال