قابلیت ترجمه هوشمند به مایکروسافت تیمز اضافه می‌شود

مایکروسافت اعلام کرد از آوریل ۲۰۲۴ ویژگی ترجمه هوشمند به مایکروسافت تیمز اضافه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت برای برنامه تیمز Teams ویژگی جدیدی را در نظر گرفته که از طریق آن پیام چت‌ها به صورت ترجمه شده نمایش داده خواهند شد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند […]

مایکروسافت اعلام کرد از آوریل ۲۰۲۴ ویژگی ترجمه هوشمند به مایکروسافت تیمز اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت برای برنامه تیمز Teams ویژگی جدیدی را در نظر گرفته که از طریق آن پیام چت‌ها به صورت ترجمه شده نمایش داده خواهند شد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند به زبان‌های مختلفی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از طریق مایکروسافت تیمز از این قابلیت استفاده کنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده در صورتی که پیام دریافتی غیر از زبان دلخواه کاربر باشد ترجمه آن به صورت هوشمند به کاربر پیشنهاد می‌شود. همچنین از طریق تنظیمات می‌توان به زبان‌هایی که نیاز ندارید دسترسی پیدا کرده و ترجمه خودکار آنها را فعال یا غیر فعال کنید. این ویژگی روز گذشته به مایکروسافت ۳۶۵ نیز اضافه شده و از آوریل امسال در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد.

طبق گفته مایکروسافت در نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ ویژگی واکی تاکی تیمز نیز در iOS با فریم ورک Push-to-Talk اپل یکپارچه شده و به کاربران ارائه می‌شود. با استفاده از این ویژگی توسعه دهندگان برنامه‌ها می‌توانند برای پیاده‌سازی عملکرد واکی تاکی یک روش تایید شده توسط اپل را دریافت کنند.

همچنین مایکروسافت به روز رسانی دیگری را برای ویندوز ۱۱ در دسته اقدام دارد که در آن به صورت یک پارچه از مایکروسافت تیمز پشتیبانی خواهد شد. یا استفاده از ویژگی‌های معرفی شده مایکروسافت تیمز می‌تواند عملکردهای مختلفی را عرضه کرده و باعث ارتباط بهتر بین کاربران شود. هنوز زمان عرضه دقیق این قابلیت در اندروید و آی او اس مشخص نشده است. اما احتمالا ماه اینده میلادی  می تواند زمان عرضه این ویژگی باشد.

مایکروسافت اخیرا با استفاده از تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده از مرورگر بینگ و قابلیت های آن را به کاربران پیشنهاد می دهد. این شرکت قصد دارد از طریق تنوتیفیکیشن پاپ-آپ هوش مصنوعی GPT-4 را به کاربران نشان دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال