نرم افزاری که در دوران قرنطینه به کاهش استرس کمک می‌کند

یک شرکت نرم افزاری اپلیکیشن موبایلی را توسعه داده است که به کاهش استرس افراد کمک میکند. این شرکت نیویورکی برای کاهش نگرانی مردم نیویورک نرم افزار تلفن همراه را برای کاهش اضطراب و کاهش افکار منفی عرضه کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، شرکت هداسپیس […]

یک شرکت نرم افزاری اپلیکیشن موبایلی را توسعه داده است که به کاهش استرس افراد کمک میکند. این شرکت نیویورکی برای کاهش نگرانی مردم نیویورک نرم افزار تلفن همراه را برای کاهش اضطراب و کاهش افکار منفی عرضه کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، شرکت هداسپیس اپلیکیشنی را عرضه کرده است که می تواند در کاهش اضطراب و استرس موثر باشد. هداسپیس می گوید که این نرم افزار را با دستور مستقیم فرماندار نیویورک توسعه داده است. نیویورک اکنون به مرکز کرونا در جهان تبدیل شده است.بیشتر مردم جهان در شرایط کنونی در وضعیت بحرانی روحی قرار دارند و این نرم افزار می تواند نگرانی های ایجاد شده از اخبار شیوع کرونا در جهان را کاهش دهد.

هداسپیس که اکنون از طریق وبسایت headspace.com/ny در دسترس همه قرار دارد، شامل تمرین های فکری و دستورهایی است که می تواند در آزاد کردن افکار بد و کاهش نگرانی موثر بوده و باعث خواب راحت برای کاربر شود. اطلاعات و فایل های صوتی موجود در این نرم افزار آرامش روحی و ذهنی را برای شنونده بوجود می آورد. همچنین در این نرم افزاری بخشی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است که با روحیه کودکان سازگار بوده و کمک می کند تا خواب راحتی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال