وجود ذره‌های بنفش در عکس‌هایی که با دوربین سلفی گوشی گلکسی اس6 گرفته می‌شود

گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge سامسونگ از محصولاتی هستند که هر فردی را تحت تاثیر قرار داده‌اند و دوربین به کار رفته در آنها، از قدرتمندترین دوربین‌هایی است که تا به امروز، در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. اما به نظر می‌رسد برخی از دارندگان گوشی‌هوشمند Galaxy S6، نمی‌توانند همچون بقیه طعم استفاده از این […]

گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge سامسونگ از محصولاتی هستند که هر فردی را تحت تاثیر قرار داده‌اند و دوربین به کار رفته در آنها، از قدرتمندترین دوربین‌هایی است که تا به امروز، در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. اما به نظر می‌رسد برخی از دارندگان گوشی‌هوشمند Galaxy S6، نمی‌توانند همچون بقیه طعم استفاده از این دوربین‌ها را بچشند.

طبق تصاویری که در شبکه‌ی احتماعی Reddit منتشر شده، برخی از کاربران هنگام عکس‌برداری با دوربین سلفی این گوشی‌هوشمند، متوجه وجود ذره‌های بنفش‌رنگ شده‌اند و تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار داده‌اند. البته تعداد این گزارش‌ها زیاد نیست اما افرادی هستند که مشکل مشابه را دارند.

اولین کاربری که این موضوع را گزارش کرده، اذعان داشته که تصاویر قبلی که با همین دوربین در هفته‌های گذشته ثبت شده بود، این مشکل را نداشتند و به تازگی، این ذره‌های بنفش‌رنگ دیده شده‌اند. همچنین، هنوز مشخص نیست که این موضوع یک مشکلات نرم‌افزاریست و یا به سخت‌افزار این گوشی (یعنی دوربین آن) مربوط می‌شود یا خیر.

Some Galaxy S6 owners are seeing a purple speck on photos taken with the front-facing camera 2

برخی دیگر از کاربرانی که مشکل مشابه را داشته‌اند، متوجه شده‌اند که اگر دقت عکس‌برداری این گوشی را  از 5 مگاپیکسل بر روی 3.8 مگاپیکسل تغییر دهند، این مشکل برطرف می‌شود. اگر و چنین موضوعی حقیقت داشته باشد، شرکت سامسونگ و یا اپراتوری که گوشی خود را از آنها خریداری کرده باشید، گوشی‌هوشمند شما را با یک دستگاه نو، تعویض خواهند نمود.

گزارش این مشکل، در حال بیشتر شدن بوده و احتمالا، کاربران زیادی هستند که متوجه این موضوع نشده‌اند و با دیدن تصاویر منتشر شده توسط سایر افراد، متوجه چنین چیزی شده‌اند. نمونه‌های این تصویر را می‌توانید در شبکه‌ی اجتماعی Reddit با کمی جستجو پیدا کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال