برخی از خریداران آیفون 7 از وجود صدای خش‌خش در این گوشی خبر داده‌اند

معمولا کسانی که زودتر از بقیه گوشی‌های تازه‌وارد بازار را خریداری می‌کنند ممکن است دچار مشکلات عجیبی شوند. آتش گرفتن گلکسی نوت 7 را می‌توان یک مثال بسیار ساده از این موضوع دانست و حالا آیفون 7 با مشکلی عجیب برای برخی از کاربران صدای خش خش می‌دهد! گویا این صدا هنگامی تولید می‌شود که […]

معمولا کسانی که زودتر از بقیه گوشی‌های تازه‌وارد بازار را خریداری می‌کنند ممکن است دچار مشکلات عجیبی شوند. آتش گرفتن گلکسی نوت 7 را می‌توان یک مثال بسیار ساده از این موضوع دانست و حالا آیفون 7 با مشکلی عجیب برای برخی از کاربران صدای خش خش می‌دهد! گویا این صدا هنگامی تولید می‌شود که پردازنده‌ی گوشی به شدت کار کرده و برنامه و یا بازی سنگینی در گوشی باز شده باشد.

البته این مشکل برای همه به وجود نیامده است؛ برخی از کاربران این گوشی را در بنچمارک 3DMark که یکی از سنگین‌ترین بنچمارک‌ها به شمار می‌رود آزمایش کرده‌ که با چنین مشکلی مواجه نشده‌اند. از سوی دیگر، برخی دیگر در وب‌سایت‌های مختلف از صدای خش‌خش عجیبی خبر داد‌ه‌اند که تنها در هنگام کار سنگین با گوشی تولید می‌شود. احتمالا این مشکل در هنگام تولید دستگاه به وجود آمده و بعید به نظر می‌رسد طراحی جدید آیفون 7 باعث آن شده باشد.

به‌هرحال سروصدایی که کاربران در مورد این مشکل در فضای مجازی ایجاد کرده‌اند قطعا پاسخی را از سوی اپل خواهد داشت. بنابراین طی چند روز آینده می‌توانیم منتظر پاسخ ساکنان کوپرتینو در مورد مشکل به وجود آمده و تعویض احتمالی گوشی‌های معیوب باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال