برخی خریداران ویژن پرو به دنبال مرجوع کردن آن به اپل هستند

برخی خریداران اعلام کردند به دلیل وجود مشکلاتی از قبیل قیمت بالا و وزن سنگین قصد دارند هدست ویژن پرو را به این شرکت بازگردانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی که اخیراً توسط بیزینس اینسایدر منتشر شده است نشان می‌دهد برخی خریداران ویژن پرو از این هدست ناراضی بوده و […]

برخی خریداران اعلام کردند به دلیل وجود مشکلاتی از قبیل قیمت بالا و وزن سنگین قصد دارند هدست ویژن پرو را به این شرکت بازگردانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی که اخیراً توسط بیزینس اینسایدر منتشر شده است نشان می‌دهد برخی خریداران ویژن پرو از این هدست ناراضی بوده و قصد دارند آن را به اپل پس بدهند. از جمله دلایلی که کاربران با آن مواجه شدند وزن سنگین کیفیت پایین حالت Passthrough و قیمت بالای این هدست بوده است. به نظر می‌رسد کاربران نتوانستند با این مشکلات کنار آمده و قصد دارند آن را به شرکت اصلی مرجوع کنند. همچنین برخی از کاریران از ابتدا تنها قصد آزمایش این هدست را داشته و اکنون به دنبال مرجوع کردن آن هستند.

به گفته بیزینس اینسایدر در زمان عرضه هدست ویژن پرو علاقمندان به خرید در صف‌های فروشگاه‌های اپل حضور داشتند اما پس از حدود دو هفته برخی از آنها به دنبال مرجوع کردن این هدست ۳۵۰۰ دلاری هستند. از مهمترین مشکلات ویژن پرو طراحی و وزن سنگین آن است. یکی از کاربران در یوتیوب خود این دستگاه را روی سر و صورت قرار داده و اعلام کرده در صورتی که قرارگیری آن به درستی روی سر انجام شود باز هم احساس نامطلوبی ایجاد خواهد کرد. به گفته وی تصور نمی‌شود امکان قرارگیری آن برای مدت طولانی به همان شکل روی سر وجود داشته باشد. همچنین افرادی که با گوشی و کامپیوتر به طور مداوم کار می‌کنند امکان استفاده از این هدست را نخواهند داشت.

یکی دیگر از کاربران به نام کالین مایکل در ویدیویی در یوتیوب دلیل مرجوع کردن ویژن پرو را توضیح داده است. وی در این ویدیو گفته است وزن این دستگاه یک بار اضافه و ملموس محسوب می‌شود. انجام برخی قدم‌های اضافه با استفاده از این هدست در حالی که می‌توان با آیفون و مک نیز آنها را انجام داد چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال