دوربین Sony a7، فول‎فریمی ارزان قیمت

اگر به دنبال خریداری دوربینی هستید که حسگر آن در ابعاد فول فریم (35.8 × 23.9 میلی‌متر) باشد و همچنین هنوز منتظر رونمایی از دوربین فول فریمی با قیمت ارزان هستید، شاید باید گفت که امروز وقت آن فرا رسیده است. اخیرا بر روی دوربین بدون آینه A7 سونی قیمت‎گذاری جدیدی انجام شده و از این […]

اگر به دنبال خریداری دوربینی هستید که حسگر آن در ابعاد فول فریم (35.8 × 23.9 میلی‌متر) باشد و همچنین هنوز منتظر رونمایی از دوربین فول فریمی با قیمت ارزان هستید، شاید باید گفت که امروز وقت آن فرا رسیده است. اخیرا بر روی دوربین بدون آینه A7 سونی قیمت‎گذاری جدیدی انجام شده و از این نظر، فرصت نادری برای خرید یک دوربین فول فریم با قیمتی مناسب محیا شده است که در صورت علاقه‌مندی به این حیطه، می‌توانید بدنه این دوربین را با پرداخت هزینه‌ای کمتر از 1000 دلار در اختیار داشته باشید.

مشخصات فنی این دوربین شامل حسگر 24 مگاپیکسلی از نوع CMOS با ابعاد فول فریم بوده و میزان حساسیت این سنسور به عدد 25600 می‌رسد. همچنین حداکثر سرعت شاتر دوربین 1/8000 ثانیه بوده و با دقت 24 مگاپیکسلی خود قادر است تا با سرعت 5 فریم بر ثانیه به عکاسی متوالی بپردازد. در حالت فیلمبرداری نیز از دقت 1080p و با نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. تعداد نقاط فوکوس Phase Detection آن 117 عدد بوده و این میزان در حالت Contrast Detection به 25 عدد می‌رسد. این دوربین 416 گرمی از باطری 1080 میلی‌‌آمپر ساعتی بهره‌مند است.

در گذشته قیمت این دوربین به 1300 دلار می‌رسید اما هم اکنون این دوربین فول فریم با قیمت 998 دلار در فروشگاه‌های B&H، آمازون و Adorama در دسترس همگان قرار گرفته است. البته بهتر است بدانید که سری دوم این دوربین موفق با نام Sony a7 II نیز با قیمت 1500 دلار هم اینک قابل خریداری می‌باشد. گرچه این قیمت‌گذاری‌ها در بیرون از کشورمان در حال تغییر است اما تجربه ثابت کرده است که برای خریداری این گونه دوربین‌ها با این قیمت، می‌بایست زمان بیشتری را تحمل کنیم. البته، در حال حاضر این دوربین قدرتمند به همراه لنز 70-28 میلی‌متری کیت، با قیمت 6 میلیون تومان در داخل کشور به فروش میرسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال