سونی شرکت جدیدی را برای برند پلی‌استیشن خود تاسیس کرد

روز گذشته اطلاعاتی در مورد بخش پلی‌استیشن شرکت سونی منتشر شد که شاید برای برخی از افراد گیج‌کننده باشد. اما باید بدانید اتفاق خاصی در این مورد نیفتاده و سونی تنها شرکت جدیدی را با نام Sony Interactive Entertainment LLC تاسیس کرده که این شرکت، خود از ادغام بخش‌های Sony Computer Entertainment و Sony Network Entertainment تشکیل شده […]

روز گذشته اطلاعاتی در مورد بخش پلی‌استیشن شرکت سونی منتشر شد که شاید برای برخی از افراد گیج‌کننده باشد. اما باید بدانید اتفاق خاصی در این مورد نیفتاده و سونی تنها شرکت جدیدی را با نام Sony Interactive Entertainment LLC تاسیس کرده که این شرکت، خود از ادغام بخش‌های Sony Computer Entertainment و Sony Network Entertainment تشکیل شده است.

مدیر عامل این بخش نیز آقای Andrew House خواهد بود و طبق صحبت‌هایی که وی و دیگر مدیران سونی انجام داده‌اند، هدف از تاسیس SIE، سازمان‌دهی بخش پلی‌استیشن بوده و در واقع نباید انتظار تغییرات چندانی را در این بخش نداشته باشید. شاید بهتر باشد بگوییم که سونی کمی کاغذبازی را به راه انداخته و البته قصد دارد با هزینه‌ی 2 میلیون دلار، تا ماه آوریل، مرکزی را در شهر کالیفرنیا تاسیس نماید.

جای هیچ مخفی کردنی وجود ندارد که سونی در سال‌های اخیر مشکلات زیادی را داشته و در بخش‌های مختلفی همچون گوشی‌های هوشمند و فروش تلویزیون‌های سری VAIO، با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است. اما در این میان بخش دوربین‌ها و لنزها و همچنین کنسول‌های بازی، به کمک این شرکت آمده و قسمت زیادی از مشکلات مالی این شرکت را تامین گردانده است.

مورد دیگری که شاید برایتان جذاب باشد نیز صحبت‌های اخیر آقای Yoshida در فضای مجازیست که از کاربران در مورد تاسیس این بخش جدید پرسیده، هر چند وی اعلام کرده که هنوز امکان تغییر دادن آی‌دی PSN کاربران وجود ندارد و شاید در آینده این امر برای کاربران میسر گردد.