اطلاعات گوشی‌های هوشمند معرفی نشده‌ی سونی لو رفت!

از دیشب اطلاعاتی از یکی از گوشی‌های هوشمند معرفی نشده‌ی سونی با شماره‌ی مدل E5663 درر وب‌سایت‌های بنچمارکینگ همچون GFXBench و Geekbench منتشر شده که می‌تواند سرنخ‌هایی به یکی از گوشی‌های قدرتمند سونی دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، این محصول جدید صفحه‌نمایش 4.6-اینچی با وضوح تصویر 1080×1920 خواهد داشت و از چیپ MediaTek MT679 با پردازنده‌ی […]

از دیشب اطلاعاتی از یکی از گوشی‌های هوشمند معرفی نشده‌ی سونی با شماره‌ی مدل E5663 درر وب‌سایت‌های بنچمارکینگ همچون GFXBench و Geekbench منتشر شده که می‌تواند سرنخ‌هایی به یکی از گوشی‌های قدرتمند سونی دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این محصول جدید صفحه‌نمایش 4.6-اینچی با وضوح تصویر 1080×1920 خواهد داشت و از چیپ MediaTek MT679 با پردازنده‌ی 8-هسته‌ای ARM Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی PowerVR G6200 بهره خواهد برد. همچنین این تلفن هوشمند در تصویربرداری نیز به قدری قدرتمند است که از دو سنسور 21 و 13 مگاپیکسلی برای دوربین‌های پشتی و جلویی خود استفاده می‌کند. 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت فضای داخلی و اندروید آبنبات‌چوبی نیز از دیگر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آیند.

Sony E5663 spotted on benchmarking websites 3 Sony E5663 spotted on benchmarking websites 2

با توجه به صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند و البته قدرت بسیار بالایی که این محصول جدید دارد، می‌توان آن را جانشین گوشی Xperia Z3 Compact دانست که صفحه‌نمایشی 4.6-اینچی با وضوح تصویر 720p داشت. و اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، احتمالا باید به زودی شاهد معرفی Xperia Z4 Compact باشیم. به تازگی نیز یک تلفن هوشمند جدید در وب‌سایت Zauba با همین شماره‌ی مدل قرار گرفته که از این موضوع می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که به زودی این گوشی‌هوشمند در کشور هند به فروش خواهد رسید.

اما آیا تصور می‌کنید که این گوشی‌هوشمند محصولی کاملا متفاوت و جدید از سونی باشد؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال