سونی قصد فروش بخش موبایل را ندارد

شاید سونی بخش Vaio لپ‌تاپ‌های خود را فروخت و دچار تغییر و تحولاتی در بخش تلوزیون نیز شد اما به گفته‌ی مدیر عامل بخش موبایل، این کمپانی هیچ وقت قصد فروش این بخش را ندارد. Hiroki Totoki، مدیر عامل بخش موبایل سونی، این خبر را در مصاحبه‌ی خود با خبرگزاری Arabian Business اعلام کرده است. بدون […]

شاید سونی بخش Vaio لپ‌تاپ‌های خود را فروخت و دچار تغییر و تحولاتی در بخش تلوزیون نیز شد اما به گفته‌ی مدیر عامل بخش موبایل، این کمپانی هیچ وقت قصد فروش این بخش را ندارد. Hiroki Totoki، مدیر عامل بخش موبایل سونی، این خبر را در مصاحبه‌ی خود با خبرگزاری Arabian Business اعلام کرده است.

بدون شک می‌توان گفت که با توجه به نقد و بررسی‌های انجام شده، پرچمداران سونی یکی از بهترین پرچمداران موجود در بازار می‌باشد. شاید تبلیغات ضعیف و نحوه‌ی عملکرد سونی در بازار باعث فروش ناموفق این پرچمداران باشد. از سال گذشته و از وقتی که Totoki وارد بخش موبایل سونی شد به نظر می‌رسد تغییراتی در حال وقوع است. این تغییرات را می‌توان از سردرگمی سونی با معرفی پرچمدار جدید متوجه شد. سونی در ابتدا اکسپریا Z4 را فقط مخصوص ژاپن و چین عرضه کرد و سپس اکسپریا Z3 پلاس را وارد بازار جهانی کرد. بر طبق جدیدترین شایعات شاید یکی از بهترین‌های سونی را در سپتامبر امسال با معرفی اکسپریا Z5 شاهد باشیم.

سونی قصد فروش بخش موبایل را ندارد

حالا مدیر جدید بخش موبایل سونی قصد دارد این بخش را با تغییر و تحولاتی مواجه سازد. کاهش هزینه‌های این بخش تا 30 درصد و افزایش سود تا 20 درصد از مهم‌ترین هدف Totoki تا پایان سال 2016 می‌باشد. به گفته‌ی Totoki، سال 2015 برای بخش موبایل سونی سالی است که باید با انقلابی جدید همراه شود. آن‌ها قصد دارند در این سال تغییرات جدی را در این بخش وارد کنند و سپس سال 2016 را با سوددهی بیشتری آغاز کنند.

رقابت با کمپانی‌های بزرگی مثل سامسونگ و اپل برای سونی کار بسیار سختی خواهد بود. اگر اکسپریا Z5 بتواند با عملکردی مثبت وارد بازار شود، شاید بتوان برای بخش موبایل سونی در سال‌های آینده شانسی را قائل بود. نظر شما چیست؟‌ آیا سونی می‌تواند رقابت خود را با دیگر کمپانی‌های مطرح در بازار بهتر کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال