سونی دعوت‌نامه‌های خود را برای مراسم سوم اسفندماه در MWC 2016 ارسال کرده است

کنفرانس جهانی موبایل (MWC) همه ساله در اوایل سال جدید میلادی برگزار می‌شود و در آن بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده از محصولات و دستاوردهای جدید خود در صنعت گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کنند. بر اساس گزارشات جدید ظاهراً شرکت ژاپنی‌تبار سونی که تقریباً سال 2015 را با موفقیت سپری کرده بود، زودتر از سایر رقبا دست […]

کنفرانس جهانی موبایل (MWC) همه ساله در اوایل سال جدید میلادی برگزار می‌شود و در آن بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده از محصولات و دستاوردهای جدید خود در صنعت گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کنند. بر اساس گزارشات جدید ظاهراً شرکت ژاپنی‌تبار سونی که تقریباً سال 2015 را با موفقیت سپری کرده بود، زودتر از سایر رقبا دست به کار شده و برنامه خود را در کنفرانس جهانی موبایل سال 2016 برای روز دوشنبه، 22 فوریه (سوم اسفندماه) تنظیم کرده است. اطلاعات و جزئیات زیادی از برنامه سونی در اختیار نیست، اما دعوت‌نامه‌های ارسالی سونی برای این مراسم در مقایسه با دعوت‌نامه‌های پیشین بسیار ساده هستند و به همین علت هم چیز زیادی از آن‌ها دستگیر نمی‌شود.

sony mwc 2016

گفتنی است سونی به‌تازگی از گوشی‌های نسبتاً موفق اکسپریا Z5 خود در نمایشگاه IFA 2015 که در شهریورماه برگزار شد، رونمایی کرده است که بر همین اساس هم کمی زود خواهد بود که ژاپنی‌ها بخواهند جان تازه‌ای به خط تولید خود بدهند و آن را تازه‌سازی نمایند. همین مسئله هم دست سونی را در کنفرانس جهانی موبایل تنها برای ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف و نسخه‌های جدید گوشی‌های میان‌رده خود و همچنین گجت‌های پوشیدنی باز خواهد گذاشت تا فقط با همین موضوعات، رونمایی‌های خود در سال جدید میلادی را شروع کرده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال