سونی، اکسپریا Z4 را رسما معرفی‌کرد

سونی چندی پیش آخرین پرچمدار خود از خانواده‌ی زد را معرفی کرد. سونی اکسپریا زد 4 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. قلب تپنده‌ی این گوشی را پردازنده‌ی اسنپدراگون 810 با 8 هسته و از نوع 64 بیتی تشکیل می‌دهد. حافظه‌ی رم سه گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی و […]

سونی چندی پیش آخرین پرچمدار خود از خانواده‌ی زد را معرفی کرد. سونی اکسپریا زد 4 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. قلب تپنده‌ی این گوشی را پردازنده‌ی اسنپدراگون 810 با 8 هسته و از نوع 64 بیتی تشکیل می‌دهد. حافظه‌ی رم سه گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی تا 128 گیگابایت سایر ویژگی‌های این تلفن هوشمند را تشکیل می دهند.

سونی اکسپریا زد 4 مجهز به دوربین اصلی با سنسور 20.7 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5.1 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده است. باتری 2930 میلی آمپر ساعت این گوشی هوشمند را روشن نگاه خواهد داشت و همچنین اندروید 5 از پیش بر روی این دستگاه نصب می‌شود.

سونی اکسپریا زد 4 در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و مسی به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای گواهی IP6 برای ضد گرد و غبار بودن و گواهی‌های IP5 و IP8 برای ضدآب بودن است. این گواهی‌ها تایید می کنند زد 4 می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق حدود 1.5 متری آب دوام بیاورد.

سونی اعلام کرده که پرچمدار جدیدش 6.9 میلی متر ضخامت و 144 گرم وزن دارد. زد 4 از همتای پیشین‌اش 4 میلی متر نازک تر و 8 گرم سبکتر است.

تجهیزات جانبی متعددی نیز همراه زد 4 از قبیل قاب ضدآب با قیمت 59 دلار و نگهدارنده‌ی تلفن‌هوشمند که همزمان قابلیت شارژ باتری را دارد، معرفی شد. سونی اکسپریا زد 4 در تابستان امسال به بازار ژاپن عرضه می‌شود.

سونی اعلام کرده‌است که تا آخر ماه می، پرچمداری برای بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد.

Cooking-mode-takes-better-pictures-of-your-meals Cover-Window-case-available-in-four-colors Sony-announces-the-Sony-Xperia-Z4 (1) Sony-announces-the-Sony-Xperia-Z4 (2) Sony-announces-the-Sony-Xperia-Z4 (4) Sony-announces-the-Sony-Xperia-Z4 (5)
Sony-Xperia-Z4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال