سونی: به‌زودی تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند از تکنولوژی لنز دوگانه ما استفاده خواهند کرد

روز گذشته شرکت سونی در اقدامی جالب اعلام کرد که ار سال آینده، تولیدکنندگان اصلی گوشی‌های هوشمند از لنزهای دوگانه‌ی این شرکت برای پرچم‌داران خود استفاده خواهند نمود. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که آیا سونی استفاده اپل از این تکنولوژی برای گوشی‌هوشمند iPhone 7 Plus را تایید کرده است؟ هم‌اکنون نیز […]

روز گذشته شرکت سونی در اقدامی جالب اعلام کرد که ار سال آینده، تولیدکنندگان اصلی گوشی‌های هوشمند از لنزهای دوگانه‌ی این شرکت برای پرچم‌داران خود استفاده خواهند نمود. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که آیا سونی استفاده اپل از این تکنولوژی برای گوشی‌هوشمند iPhone 7 Plus را تایید کرده است؟ هم‌اکنون نیز اپل از تکنولوژی iSight سونی برای محصولات فعلی خود استفاده می‌نماید. البته یکی از مدیران سونی اعلام کرده که ممکن است در سال جاری نیز شاهد استفاده‌ی برخی از سازندگان از این تکنولوژی در محصولات آنها نیز باشیم.

اینطور که آقای Yoshida گفته، شکی نیست که در سال جاری نیز شاهد استفاده‌ی یکی از تولیدکنندگان گوشی‌هوشمند از این تکنولوژی خواهیم بود. این در حالیست که یکی از تحلیل‌گران موسسه امنیتی KGI Securities، آقای Ming-Chi Kuo، در مورد iPhone 7 Plus صحبت‌هایی نموده و پیش‌بینی کرده که احتمالا اپل از یک لنز دوم برای زوم اوپتیکال دستگاه خود استفاده خواهد کرد.

اپل ید طولایی در اضافه کردن ویژگی‌های بسیار خوب به دوربین پشتی آیفون‌های خویش داشته و این موضوع را نیز با عرضه کردن گوشی‌های iPhone 6 Plus و iPhone 6s Plus به همراه سنسور تثبیت‌کننده اوپتیکال تصاویر (OIS) نشان داده است. همین موضوع می‌تواند ما را امیدوار کند که نسخه‌ی Plus از محصولات بعدی اپل که احتمالا باید در سال آینده شاهد عرضه‌ی آنها باشیم، از این تکنولوژی و لنز دوگانه استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال