سونی قصد دارد تا سال آینده، 38 میلیون گوشی‌هوشمند را به فروش برساند

بر خلاف شایعات قبلی و زیادی که در مورد ترک بازار گوشی‌های هوشمند توسط سونی وجود داشت، این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا به کمک زبان طراحی OmniBalance در محصولات خود، در بازار گوشی‌های هوشمند، حضوری پررنگ داشه باشد. بر اساس گزارشاتی که توسط DiGiTimes منتشر شده، سونی در صدد فروش 38 میلیون گوشی‌هوشمند تا ابتدای آوریل […]

بر خلاف شایعات قبلی و زیادی که در مورد ترک بازار گوشی‌های هوشمند توسط سونی وجود داشت، این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا به کمک زبان طراحی OmniBalance در محصولات خود، در بازار گوشی‌های هوشمند، حضوری پررنگ داشه باشد.

بر اساس گزارشاتی که توسط DiGiTimes منتشر شده، سونی در صدد فروش 38 میلیون گوشی‌هوشمند تا ابتدای آوریل سال آینده بوده و قصد ندارد فروش بیشتری را به دست آورد. این در حالیست که تعداد محصولات فروخته شده‌ی سونی در سال گذشته تا کنون، 39.2 میلیون بوده و احتمالا دلیل این کار سونی نیز، متمرکز شدن بر روی طراحی و ساختار گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پایین‌رده می‌باشد.

از سوی دیگر، DiGiTimes معتقد است که سونی، محصولی 6 اینچی و جدید را در سال جاری معرفی خواهد کرد که می‌تواند سهم زیادی در بازار فروش سونی داشته باشد، اما آیا این محصول جدید، می‌تواند همچون Xperia Z Ultra موفق شود؟

تا کنون سونی، دستگاه‌های هوشمند Xperia E4، Xperia E4g، Xperia M4 Aqua و Xperia Z4 Tablet را برای سال 2015 معرفی کرده و اینطور که به نظر می‌رسد نیز، باید شاهد عرضه‌ی محصولات جدیدتری از سونی در سال 2015، باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال