سونی به 10000 کاربر گوشی‌های اکسپریا اجازه می‌دهد نسخه بتای اندروید 6 را بیازمایند

آخرین نسخه از پلتفرم محبوب گوگل، اندروید 6 مارشمالو، رفته رفته به گوشی‌های کاربران راه پیدا می‌کند. گوگل در روزهای گذشته، عرضه آن را به صورت رسمی آغاز کرده و در حال حاضر تنها دستگاه‌های نکسوس گوگل، نظیر نکسوس 6 و نکسوس 5 آن را دریافت می‌کنند. بسیار از تولیدکنندگان صنعت موبایل دست‌به‌کار شده و […]

آخرین نسخه از پلتفرم محبوب گوگل، اندروید 6 مارشمالو، رفته رفته به گوشی‌های کاربران راه پیدا می‌کند. گوگل در روزهای گذشته، عرضه آن را به صورت رسمی آغاز کرده و در حال حاضر تنها دستگاه‌های نکسوس گوگل، نظیر نکسوس 6 و نکسوس 5 آن را دریافت می‌کنند. بسیار از تولیدکنندگان صنعت موبایل دست‌به‌کار شده و در حال آماده‌سازی اندروید 6 برای برخی از گوشی‌های هوشمند خود هستند. هر شرکتی به نحوی سعی دارد تا در این سیستم‌عامل دست برده و ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود نظیر رابط کاربری اختصاصی و اپلیکیشن‌های خاص را به آن اضافه و آزمایش کنند.

گزارشات جدید حاکی از آن‌اند که کاربران دستگاه‌های سونی شانس این را خواهند داشت تا اندروید 6 را روی گوشی‌های خود امتحان کنند. بر اساس این گزارش، فعلاً این برنامه برای کاربران گوشی‌های اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت به اجرا در خواهد آمد. این برنامه در راستای طرح ابتکاری سونی برای اندروید بوده و بر اساس آن 10000 کاربر مشتاق خواهند توانست قبل از عرضه رسمی اندروید 6 توسط سونی، آن را تجربه کنند.

این اقدام جالب سونی در کشورهای سوئد، دانمارک، فنلاند، نروژ، ایسلند، استونی، لتونی، لیتوانی، انگلستان، ایرلند و آلمان اجرا خواهد شد و برای این‌کار نیاز است که اپلیکیشن ” Sony’s Concept For Android” دانلود شود. طبق عادت کاربران ایرانی از طرح از راه عادی برای آنان قابل اجرا نخواهد بود و باید برای شرکت در آن راه‌های دیگر را امتحان کرد.

دو گوشی اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت تنها بخش کوچکی از دستگاه‌های سونی هستند که اندروید 6 را دریافت خواهند کرد. سایر دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد را پیش از این در تک‌نیوز معرفی کرده بودیم که می‌توانید لیست آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال