سونی نیز شارژر را از جعبه پرچمدار آینده خود حذف خواهد کرد

سونی نیز مانند دیگر شرکت های تولیدکننده گوشی‌های موبایل قصد دارد شارژر را از جعبه پرچمدار 2022 خود حذف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از notebookcheck، احتمالاً سونی گوشی اکسپریا وان مارک ۴ را بدون شارژر به بازار عرضه خواهد کرد. بسیاری از تولیدکنندگان هدف از حذف شارژ […]

سونی نیز مانند دیگر شرکت های تولیدکننده گوشی‌های موبایل قصد دارد شارژر را از جعبه پرچمدار 2022 خود حذف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از notebookcheck، احتمالاً سونی گوشی اکسپریا وان مارک ۴ را بدون شارژر به بازار عرضه خواهد کرد. بسیاری از تولیدکنندگان هدف از حذف شارژ از جعبه گوشی های جدید را کمک به محیط زیست اعلام می کنند.

 اما به گفته برخی دیگر هدف از حذف شارژ کسب درآمد بیشتر این تولیدکنندگان بوده است. دیگر شرکت ها مانند اپل، شیائومی و سامسونگ نیز پیش از این به چنین اقدامی دست زده بودند. گزارش های قبلی نیز نشان داد اپل پس از حذف شارژر آیفون و ایرپادها به پنج و نیم میلیارد دلار درآمد بیشتر دست پیدا کرده است.

 در نتیجه احتمالل سونی نیز مسیر دیگر تولیدکنندگان گوشی موبایل را دنبال خواهد کرد. با وجود قیمت بالا برای گوشی اکسپریا وان مارک ۴ ممکن است پرداخت هزینه برای شارژر جداگانه برای برخی از کاربران مشکل باشد. البته این کاربران می‌توانند این موضوع را با خبر خوب منتشر شده در مورد گوشی پرچمدار 2022 سونی جایگزین کنند. طبق اعلام این شرکت اکسپریا وان مارک ۴ احتمالاً به یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی تقویت شده مجهز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال