طول عمر باتری اکسپریا E5 سونی مورد آزمایش قرار گرفت

گوشی‎هوشمندی که مجبور باشید هر 6 ساعت یک‎ بار آن را شارژ کنید چه جنبه‎ی خوبی دارد؟ برای همین است که در چند سال اخیر شاهد این بوده‎ایم که برندهای مهم تولید‎کننده‎ی گوشی‎های هوشمند سعی در این داشته‎اند تعادل صحیحی بین سخت‎افزار قوی و عمر باتری قابل قبول ایجاد کنند. در رابطه با گوشی اکسپریا […]

گوشی‎هوشمندی که مجبور باشید هر 6 ساعت یک‎ بار آن را شارژ کنید چه جنبه‎ی خوبی دارد؟ برای همین است که در چند سال اخیر شاهد این بوده‎ایم که برندهای مهم تولید‎کننده‎ی گوشی‎های هوشمند سعی در این داشته‎اند تعادل صحیحی بین سخت‎افزار قوی و عمر باتری قابل قبول ایجاد کنند. در رابطه با گوشی اکسپریا E5 سونی، عقیده‎ی شرکت سونی این است “باتری بیشتر برابر با یک مشتری راضی‎”.

برای همین است که این گوشی کوچک 5 اینچی دارای یک باتری 2700 میلی‎آمپر ساعتی است و خوشبختانه این گوشی در بحث ضخامت و وزن امتیاز منفی نمی‎گیرد.

باتری این گوشی مورد محک قرار گرفته که نتایج آن به صورت زیر است.

شروع این آزمایش‎ها با مدت زمان دوام باتری در بحث مکالمه در شبکه‎ی 3G است که باتری اکسپریا E5 سونی توانست آمار 11 ساعت و 29 دقیقه را برای خود ثبت کند. این مقدار با تخمین‎های رسمی خود شرکت سونی تطابق دارد، ولی به هیچ‎‎وجه به خوبی آمار گوشی گلکسی J5 نسخه‎ی 2016 نیست که در این بخش امتیاز 22 ساعت و 23 دقیقه را به دست آورد.

طول عمر باتری اکسپریا E5 سونی

عملکرد گوشی اکپسریا E5 در تست گردش در وب قابل قبول و برابر با 7 ساعت و 38 دقیقه بود، این نتیجه‎ی به دست آمده شگفت‎انگیز نیست ولی نمی‎توان آن را نیز بد به شمار آورد.

طول عمر باتری اکسپریا E5

در تست پخش ویدئو، E5 آمار نسبتا بدتی از خود بر جا گذاشت و امتیاز به دست آمده 6 ساعت و 45 دقیقه بود. با این‎وجود در این بخش به نسبت محصول سامسونگ بهتر ظاهر شد.

طول عمر باتری E5

در نهایت به بحث زمان انتظار می‎رسیم که مقدار آن متوسط بود و آمار 47 ساعت برای گوشی اکسپریا E5 سونی به دست آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال