تصویر لو رفته از گوشی‌هوشمند Sony Xperia P2، محصولی جم‌وجور و قدرتمند را نشان می‌دهد

پیشتر شایعاتی جدید از گوشی‌هوشمند Xperia P2 را منتشر کردیم و از شباهت احتمالی آن با Xperia Z4 برایتان گفتیم. ساعاتی قبل نیز تصاویری از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که محصولی جم‌وجور و قدرتمند را نشان می‌دهد و همه امیدواریم که این تصویر، به حقیقت تبدیل شود! اینطور که به نظر می‌رسد، سونی قصد ندارد […]

پیشتر شایعاتی جدید از گوشی‌هوشمند Xperia P2 را منتشر کردیم و از شباهت احتمالی آن با Xperia Z4 برایتان گفتیم. ساعاتی قبل نیز تصاویری از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که محصولی جم‌وجور و قدرتمند را نشان می‌دهد و همه امیدواریم که این تصویر، به حقیقت تبدیل شود!

اینطور که به نظر می‌رسد، سونی قصد ندارد تا پرچم‌دار جدیدیش از سری Xperia Z باشد و نسل دوم از گوشی‌هوشمند Xperia P که در سال 2012 را عرضه کرده بود، تولید خواهد کرد. تصویر جدیدی که پیش روی شما قرار دارد، صفحه‌نمایش 5.2-اینچی 1080p با پنل Triluminos IPS را نشان می‌دهد، چیزی که در گوشی Xperia Z4 نیز وجود داشته اما همانطور که مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های اضافی و بسیار زیاد محصولات سونی، دیگر در Xperia P2 دیده نخواهند شد. در مورد اندازه نیز Xperia P2، کمی از گوشی LG G2 که برای اولین‌بار صفحه‌نمایش‌های کم‌حاشیه را تولید کرد، با داشتن ابعاد 137.3×67.2×10.9 میلی‌متر کمی باریک‌تر از G2 با ابعاد 138.5×70.9×8.9 میلی‌متر به نظر می‌رسد اما ضخامت آن حدود 2 میلی‌متر بیشتر می‌باشد.

درست است که ضخامت این گوشی 2 میلی‌متر بیشتر می‌باشد اما قسمت پشتی این گوشی حالتی خمیده دارد و ضخامت آن از بالا تا پایین، بین 8.9 تا 10.9 میلی‌متر متغیر می‌باشد. اما علت این اندازه‌ی بزرگ، باتری قدرتمند و 4240 میلی‌آمپرساعتی Xperia P2 است که شاید چنین باتری قدرتمندی، در یک فبلت و یا محصولاتی موتورلا همچون Droid Turbo و Droid Maxx نیز دیده نشود.

پیشتر سونی اعلام کرده که از دپارتمان دوربین گوشی‌های خود ناراضی است چرا که هیچ تغییر مشخصی در محصولات سری Xperia Z1 تا کنون به وجود نیامده اما اینطور که شایعات نشان می‌دهند، سنسور دوربین جدید پرچم‌دار سونی، از نوع Exmor RS بوده که رزولوشن آن پایین‌تر (12 مگاپیکسل) و پیکسل‌های آن، بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین، این دوربین از لنزهای Sony G OSS که به صورت اختصاصی برای تثبیت‌کردن اپتیکال تصاویر ساخته شده، استفاده خواهد کرد. این دوربین قدرتمند قادر خواهد بود تا با ویدئوهای مختلف را با وضوح تصویر 2160p ذخیره نماید و دامنه‌ی ISO آن نیز بین 64 تا 25000 می‌باشد. دوربین سلفی نیز احتمالا سنسوری 5.1 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری 1080p خواهد داشت.

در مورد چیپ به کار گرفته شده نیز پیشتر گفتیم که سونی از چیپ Snapdragon 810 با فرکانس کاری کمتر برای پردازنده‌های Cotrex-A57 این چیپ استفاده خواهد کرد که شاید علت این کار، بالا رفتن دمای این تراشه باشد، موضوعی که این روزها بسیار خبرساز شده است و کوآلکام، TSMC را مسئول آن دانسته اما اطلاعات جدید از اشتباه Qualcomm خبر می‌دهند. 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود اما هنوز مشخص نشده که محصول جدید سونی از درگاه کارت حافظه بهره خواهد برد یا نه. اطلاعات مختلف نشان می‌دهند که Xperia P2، اسپیکرهای استریو نخواهد داشت اما طراحی آن شباهت بسیاری با گوشی‌هوشمند Xperia P دارد و احتمالا سونی از یک طراحی مشابه برای Xperia P2 بهره برده است.

احتمالا گوشی‌هوشمند Xpria P2، محصولی رویایی برای طرفداران سونی به حساب می‌آید و سونی نیز قصد دارد تا بار دیگر، خود را در بازار تلفن‌های همراه ثابت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال