مشخصات گوشی جدید سونی در بنچمارک GFXBench رویت شد

سونی اوایل سال جاری میلادی چند گوشی پرچم‎دار روانه‎ی بازار کرد و هم‎چنین تصمیم گرفت که برند سری پرچم‎دارهای خود را از اکسپریا Z به اکسپریا X تغییر دهد. و به دنبال این اقدام گوشی‎هایی نظیر اکسپریا X، Xperia X Performance و Xperia XA روانه‎ی بازار شدند. تمامی این گوشی‎ها قیمت‎های مختلفی دارند. حالا به […]

سونی اوایل سال جاری میلادی چند گوشی پرچم‎دار روانه‎ی بازار کرد و هم‎چنین تصمیم گرفت که برند سری پرچم‎دارهای خود را از اکسپریا Z به اکسپریا X تغییر دهد. و به دنبال این اقدام گوشی‎هایی نظیر اکسپریا X، Xperia X Performance و Xperia XA روانه‎ی بازار شدند. تمامی این گوشی‎ها قیمت‎های مختلفی دارند. حالا به نظر می‎رسد که این برند معروف ژاپنی به دنبال این است که در نیمه‎ی دوم امسال پرچم‎دار دیگری را معرفی کند، اگر بشود به لیست نتایج بنچمارک GFXBench استناد کرد. سونی معمولا هر سال دو پرچم‎دار معرفی کرده است. چیزی که باعث شده این شرکت بسیار مورد انتقاد قرار گیرد، به خصوص با در نظر‎گیری مدت زمانی که طول می‎کشد این گوشی‎های هوشمند در اختیار کاربران قرار گیرند.

شماره مدل این گوشی‎هوشمند جدید سونی H8331 است. و طبق لیستی که در بنچمارک GFXBench به چشم می‎‎خورد، به نظر سیستم‎عامل آن اندروید 6.0.1 است و یک نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن 1080p دارد. این قضیه نشان می‎دهد که سونی تصمیم گرفته به استفاده از پنل‎های 1080p در عوض استفاده از یک پنل نمایش QHD نظیر اکثریت رقبا، ادامه دهد. این لیست هم‎چنین به ما نشان می‎دهد که این دستگاه دارای چیپست اسنپ‎دراگون 820 کوالکام و نه اسنپ‎دراگون جدیدتر 821 است که اوایل روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد. سایر مشخصات فنی آن عبارت است از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و یک دوربین پشتی 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از نوع 12 مگاپیکسلی است. کاملا یک گوشی‎هوشمند رده بالا را در اختیار نداریم، به خصوص این‎که اکثریت گوشی‎های هوشمند جدید دارای 4 گیگابایت رم و یک نمایشگر 2k یا QHD هستند.

با توجه به تاریخ برگزاری نمایشگاه IFA در اواسط شهریور، احتمال این وجود دارد که سونی پرچم‎دار جدید خود را در کنفرانس مطبوعاتی‎اش در برلین معرفی کند. گرچه این حدسیات هنوز مورد تایید این شرکت قرا نگرفته و تقریبا دو ماهی با این نمایشگاه فاصله داریم، ولی بسیاری از شرکت‎ها حتی برنامه‎های خود را برای این نمایشگاه اعلام نکرده‎اند. سونی همین اواخر گوشی اکسپریا X خود را روانه‎ی بازار جهانی کرد و شاید حالا همگان در این فکر با تعجب باشند که چرا این شرکت قصد معرفی یک پرچم‎دار جدید، به خصوص قبل از انتهای امسال را دارد. ولی سابقه‎ی سونی اقدامات مشابهی را نشان می‎دهد و بنابراین جای شگفتی زیادی نمی‎تواند وجود داشته باشد. شاید بعضی‎ها فکر کنند که سونی چطور قصد رقابت با گوشی‎هایی نظیر گلکسی نوت 7 سامسونگ، وان‎پلاس 3 و محصول جدید گوشی‎های هوشمند نکسوس را دارد که پائیز امسال رونمایی می‎شود.

مشخصات این گوشی در تصویر زیر دیده می‎شود

مشخصات جدید گوشی پرچم‎دار سونی

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال