دو گوشی اکسپریا XZ و X Performance بسته امنیتی ماهانه دریافت می‌کنند

گوشی‌های Sony Xperia X Performance و Xperia XZ شرکت سونی به‌تازگی آپدیت اندروید نوقا را دریافت کرده اند. با وجود اینکه این آپدیت برای این دو دستگاه بین ماه‌های نوامبر و دسامبر عرضه شد، بازهم این تاخیر برای دریافت پچ امنیتی ماه دسامبر گوگل کافی نبوده است. به هر حال، گوشی‌های Sony Xperia X Performance و Xperia XZ درحال دریافت […]

گوشی‌های Sony Xperia X Performance و Xperia XZ شرکت سونی به‌تازگی آپدیت اندروید نوقا را دریافت کرده اند. با وجود اینکه این آپدیت برای این دو دستگاه بین ماه‌های نوامبر و دسامبر عرضه شد، بازهم این تاخیر برای دریافت پچ امنیتی ماه دسامبر گوگل کافی نبوده است.

به هر حال، گوشی‌های Sony Xperia X Performance و Xperia XZ درحال دریافت آپدیت جدیدی هستند که بیلدنامبر را از 39.2.0.237 به 39.2.0.361 ارتقا میدهد. این آپدیت همچنین، گوشی‌های سونی را به آخرین پکیچ امنیتی ارائه شده از سوی شرکت گوگل در ماه دسامبر سال 2016 بروزرسانی میکند.

هم‌اکنون، این آپدیت برای رام‌های کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین و تنها برای نسخه‌های تک سیم‌کارت این دستگاه‌ها با شماره مدل F8331 برای  Xperia XZ و F8131 برای Xperia X Performance عرضه شده است. درصورتی که شما نیز این بروزرسانی را دریافت کرده‌ اید، در بخش نظرات تجربه‌ی استفاده از آنرا با سایر کاربران درمیان بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال