بنچمارک گوشی‌هوشمند +Xperia Z3 منتشر شد

همانطور که می‌دانید، گوشی‌هوشمند +Xperia Z3 مدل جهانی از گوشی‌هوشمند Xperia Z4 می‌باشد که به تازگی توسط سونی معرفی شده و در کنار 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، از چیپ قدرتمند Snapdragon 810 نیز استفاده می‌کند. حالا پس از معرفی، بنچمارک این گوشی‌هوشمند توسط وب‌سایت PhoneArena منتشر شده که قدرت این گوشی را در کنار پرچم‌داران […]

همانطور که می‌دانید، گوشی‌هوشمند +Xperia Z3 مدل جهانی از گوشی‌هوشمند Xperia Z4 می‌باشد که به تازگی توسط سونی معرفی شده و در کنار 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، از چیپ قدرتمند Snapdragon 810 نیز استفاده می‌کند. حالا پس از معرفی، بنچمارک این گوشی‌هوشمند توسط وب‌سایت PhoneArena منتشر شده که قدرت این گوشی را در کنار پرچم‌داران دیگر نشان می‌دهد.

در تصویر فرار گرفته، این گوشی‌هوشمند از نظر قدرت در کنار پرچم‌داران دیگر قرار گرفته و در تست‌های AnTuTu، Vellamo و Basemark ES 2.0، توان پردازشی آن آزمایش شده که نتایج حاصله، بسیار جذاب هستند.

xperia-z3-benchmarks

همانطور که مشاهده می‌کنید، گوشی‌هوشمند +Xperia Z3 حتی با داشتن چیپست Snapdragon 810 نیز در برابر LG G4 که از چیپ Snapdragon 808 بهره می‌برد، ضعیف‌تر عمل کرده است. اختلاف این دو گوشی‌هوشمند در تست AnTuTu نیز بسیار ناچیز می‌باشد. در مورد این تلفن هوشمند، باید بدانید که +Z3 از صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با وضوح تصویر 1080p و پنل IPS استفاده کرده و حتی صفحه‌نمایش کم‌مصرف‌تر این گوشی نیز به کمک سونی نیامده است.

البته باید منتظر تست‌های بیشتری از این گوشی‌هوشمند باشیم اما اگر قصد دارید تا بیشتر با این گوشی‌هوشمند آشنا شوید، می‌توانید مطلب قبلی ما در مورد معرفی رسمی این گوشی را مطالعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال