وجود گوشی‌های هوشمند Xperia Z4 Compact و Xperia Z4 Ultra تایید شد

پس از اینکه سال گذشته، گوشی‌هوشمند Xperia Z3 Compact (با کد D5800) و Xperia Z Ultra (با کد C6800) در لیست تنظیمی یکی از شرکت‌های مخابراتی کشور اندونزی قرار گرفتند، حالا نوبت به Xperia Z4 Compact و Xperia Z4 Ultra رسیده تا وجود آنها در لیست گوا‌هی شرکت سونی تایید و احتمالا در آینده‌ای نزدیک رونمایی شوند. از آنجایی […]

پس از اینکه سال گذشته، گوشی‌هوشمند Xperia Z3 Compact (با کد D5800) و Xperia Z Ultra (با کد C6800) در لیست تنظیمی یکی از شرکت‌های مخابراتی کشور اندونزی قرار گرفتند، حالا نوبت به Xperia Z4 Compact و Xperia Z4 Ultra رسیده تا وجود آنها در لیست گوا‌هی شرکت سونی تایید و احتمالا در آینده‌ای نزدیک رونمایی شوند.

از آنجایی که کد Sony E5803 به گوشی‌هوشمند Xperia Z3 Compact مربوط می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که کد D5803 نیز به گوشی‌هوشمند Xperia Z4 Compact مربوط شده و کدهای E6683 و E6883 نیز به Xpria Z4 Ultra مربوط باشند، چرا که کدهای گوشی‌هوشمند Xperia Z Ultra نیز به صورت C6683/C6803 اعلام شده بود.

دو روز پیش بود که سونی بدون هیچ حواشی اضافه‌‌ای، محصول جدید خود یعنی Xperia Z4 را معرفی نمود اما به دنبال آن، اخبار زیادی در مورد وجود پرچم‌داران دیگری منتشر شد که حالا شاهد لو رفتن لیست گواهی محصولات سونی هستیم. شاید تصمیم‌گیری کمی زود باشد اما احتمالا پرچم‌‌دار بعدی سونی، Xperia Z4 Ultra خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال