شایعه: Sony Xperia Z4 نازکتر از Z3 و فاقد درگاه کارت حافظه خواهد بود

در ماه نوامبر بود که تصاویری از دیجیتایزر ال‌سی‌دی اکسپریا Z4 سونی منتشر شد، اما تا به امروز گوشی اکسپریا Z4 مرموز سونی، معرفی نشده است و این به آن معناست که کمپانی سونی به سیاست خود در مورد معرفی شش ماهه پرچمداران گوشی‌های هوشمند خود پایان داده است. از آن پس ما و تمام طرفداران و […]

در ماه نوامبر بود که تصاویری از دیجیتایزر ال‌سی‌دی اکسپریا Z4 سونی منتشر شد، اما تا به امروز گوشی اکسپریا Z4 مرموز سونی، معرفی نشده است و این به آن معناست که کمپانی سونی به سیاست خود در مورد معرفی شش ماهه پرچمداران گوشی‌های هوشمند خود پایان داده است.

Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(16) Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(17) Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(18)

از آن پس ما و تمام طرفداران و دوستداران شرکت سونی، منتظر انتشار تصاویر جدیدی از اکسپریا Z4 بودیم. تا به امروز که توانستیم به کمک سایت FutureSupplier، تصاویری جدید از شاسی گوشی اکسپریا Z4 سونی را بدست آوریم. در طی این زمان، ما بدنبال خبرهای جدید و مشخصات فنی احتمالی و طراحی اکسپریا Z4 بودیم. برای شروع، سایت FutureSupplier اقدام به مقایسه گوشی هوشمند اکسپریا Z4 در کنار پرچمدار فعلی سونی (اکسپریا Z3) کرده است. با مقایسه این دو متوجه می‌شویم که گوشی Z4 به اندازه یک میلی متر از گوشی Z3 نازکتر است و ضخامت آن برابر 6.3 میلی متر می‌باشد. این به آن معناست که Z4 سونی از گوشی‌های آیفون 6 اپل و گلکسی اس6 و  اس6 اج سامسونگ، نازکتر است.

اما این کاهش در میزان ضخامت دستگاه، ممکن است به افزایش قیمت آن بیانجامد. همچنین بر طبق شواهد و گفته‌ها، به احتمال زیاد، اکسپریا Z4 سونی دیگر ضد آب نخواهد بود. تصاویر منتشر شده حاکی از انتقال سوکت microUSB به زیر گوشی است و به احتمال زیاد برعکس آنچه که در گوشی‌های قدیمی‌تر بود، سونی از درب محافظ برای جلوگیری از ورود آب به داخل سوکت استفاده نخواهد کرد. البته این مورد را هم به یاد داشته باشید که این کمپانی ممکن است سوکتی ضد آب، بدون نیاز به درب پلاستیکی بسازد! به علاوه در این عکس‌ها، شاهد نبود درگاه میکرو اس‌دی (برای افزایش حافظه دستگاه توسط کارت حافظه جانبی) هستیم که می‌تواند به معنای پیروی سونی از پرچمداران جدید سامسونگ باشد. از تفاوت‌های دیگر Z4 و Z3، تغییر جایگاه میکروفون است که به سمت راست در محلی دورتر از سوکت جک 3.5 میلی متری صدا در بالای گوشی، قرار گرفته است.

Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(11) Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(12) Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(13) Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(14) Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer(15)
Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer

با این تفاسیر، بنظر شما آیا اکسپریا Z4 سونی (با حذف جایگاه میکرو اس‌دی) توانایی رقابت با پرچمداران جدید شرکت‌های سامسونگ، اپل و اچ‌تی‌سی را خواهد داشت؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال