احتمال معرفی Xperia Z4 (یا Xperia Z3 Neo) در تاریخ 20 آوریل

بر خلاف سال‌های گذشته، کمپانی ژاپنی سونی هنوز هیچ گوشی‌هوشمندی را برای سال 2015 معرفی نکرده است. از طرفی، در حال نزدیک شدن به زمان احتمالی معرفی یکی از محصولات سری Xperia Z هستیم، اما هنوز نمی‌دانیم که نام این گوشی‌هوشمند جدید را چه باید بنامیم. طبق اخباری که از سوی منابع ژاپنی رسیده، سونی […]

بر خلاف سال‌های گذشته، کمپانی ژاپنی سونی هنوز هیچ گوشی‌هوشمندی را برای سال 2015 معرفی نکرده است. از طرفی، در حال نزدیک شدن به زمان احتمالی معرفی یکی از محصولات سری Xperia Z هستیم، اما هنوز نمی‌دانیم که نام این گوشی‌هوشمند جدید را چه باید بنامیم.

طبق اخباری که از سوی منابع ژاپنی رسیده، سونی قصد دارد تا در تاریخ 20 آوریل، محصول جدیدش را معرفی نماید. از آنجایی که هنوز سونی هیچ خبری در مورد محصول جدید خود منتشر نکرده، فرض بر این است که یک پرچم‌دار جدید توسط سونی معرفی خواهد شد اما این موضوع، تنها یک فرض است و نمی‌توانیم در مورد آن به درستی صحبت کنیم. اما از آنجایی می‌گوییم که احتمال معرفی پرچم‌دار بالاست که کمپانی‌های رقیب سونی، یعنی سامسونگ و اچ‌تی‌سی، هر دو پرچم‌داران خود را معرفی و عرضه کرده‌اند.

اما احتمالا شما نیز تصور کنید که پرچم‌دار بعدی سونی، Xperia Z4 نام دارد و این موضوع را با توجه به شایعات بسیاری که پیشتر از طریق همین رسانه منتشر شده، بگویید اما باید بدانید که احتمالا اشتباه می‌کنید! طبق آخرین اخباری که به دست ما رسیده، یک حساب‌کاربری رسمی در توئیتر از وجود Xperia Z3 Neo خبر داده و به احتمال بسیار زیاد نیز پرچم‌دار بعدی سونی، Xperia Z3 Neo نام خواهد داشت.

البته هیچ چیزی هنوز معلوم نیست چرا که بسیاری از منابع مخلتف و البته معتبر، اعتقاد دارند که پرچم‌دار بعدی این شرکت، Xperia Z4 خواهد بود. اما دلیل بسیاری از افراد که می‌گویند نام پرچم‌دار بعدی این شرکت، Xperia Z3 Neo خواهد بود، شباهت بسیار زیاد آن با Xperia Z3 را دلیل حرف خود می‌گویند که منطقی نیز به نظر می‌رسد و شاید همین موضوع، دلیلی بر عدم معرفی و یا حتی وجود Xperia Z4 باشد.

از سوی دیگر، کمپانی سونی هر ساله دو پرچم‌دار جدید معرفی می‌کند و اگر در حال حاضر، Xperia Z3 Neo معرفی نشود و به جای آن Xperia Z4 معرفی گردد، این فرضیه نیز اتفاق نخواهد افتاد…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال