تصویری جدید از Xperia Z4 لو رفت؛ تا معرفی این گوشی چه قدر باقی مانده؟

با اینکه هنوز گوشی‌هوشمند Xperia Z4 توسط سونی معرفی نشده، اخبار و شایعات زیادی در مورد این محصول جدید در حال انتشار هستند و امروز نیز تصویری جدید از جدیدترین ساخته‌ی سونی در فضای مجازی منتشر شد که می‌تواند تا حد زیادی، تصویری نهایی از گوشی Sony Xperia Z4 را در اختیارمان قرار دهد. نکته‌ی جالب در […]

با اینکه هنوز گوشی‌هوشمند Xperia Z4 توسط سونی معرفی نشده، اخبار و شایعات زیادی در مورد این محصول جدید در حال انتشار هستند و امروز نیز تصویری جدید از جدیدترین ساخته‌ی سونی در فضای مجازی منتشر شد که می‌تواند تا حد زیادی، تصویری نهایی از گوشی Sony Xperia Z4 را در اختیارمان قرار دهد.

نکته‌ی جالب در مورد این تصویر، انتشار آن توسط صفحه‌ی رسمی Sony Georgia Facebook می‌باشد، به همین جهت می‌توان تا حد زیادی به این تصویر اطمینان کرد. البته این تمام موضوع نیست و در چیزی که در تصویر می‌بینیم، Xperia Z4 به سیستم‌عامل اندروید آبنبات‌چوبی مجهز شده و در کنار آن، از رابط کاربری Xperia UI خواهد برد. همچنین، مشخص است که سونی در بخش طراحی گوشی خود، سورپرایزی برای علاقه‌مندان نخواهد داشت و همان طراحی همیشگی در گوشی Xperia Z4 وجود دارد.

اما همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود، این گوشی‌هوشمند به تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 810 مجهز خواهد شد و سنسور 20.7 مگاپیکسلی این گوشی نیز با بهینه‌سازی‌هایی همراه شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، سونی از صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با وضوح تصویر 1440p یا 2K در این گوشی‌هوشمند استفاده خواهد کرد که سبب می‌شود پرچم‌دار جدید سونی به محصولی قدرتمند و قابل، تبدیل شود.

البته با توجه به شایعات بسیار زیادی که در مورد این گوشی‌هوشمند توسط بزرگان دنیای تکنولوژی و آی‌تی منتشر می‌شود، انتظار می‌رود که سونی بیش از این طرفداران را منتظر نگذارد و نسل چهارم از محصولات سری Xperia Z خود را معرفی نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال