تصاویری از کانسپت اکسپریا Z5 سونی، سردرگمی سونی در انتخاب پرچمدار!

معرفی اکسپریا Z4 سونی کاربران این شرکت را گیج‌تر کرد به این دلیل که سونی رسما اعلام کرد که این گوشی فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شود. برنامه‌های سونی برای معرفی پرچمدار جهانی و قدرت‌مند هنوز مشخص نیست و ایده‌ها و شایعات بسیاری از سرتاسر دنیا به گوش می‌رسد. بسیاری از نام‌های مختلفی نظیر اکسپریا […]

معرفی اکسپریا Z4 سونی کاربران این شرکت را گیج‌تر کرد به این دلیل که سونی رسما اعلام کرد که این گوشی فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شود. برنامه‌های سونی برای معرفی پرچمدار جهانی و قدرت‌مند هنوز مشخص نیست و ایده‌ها و شایعات بسیاری از سرتاسر دنیا به گوش می‌رسد. بسیاری از نام‌های مختلفی نظیر اکسپریا P2، Z3 Plus و Z3 Neo به عنوان پرچمدار رسمی سونی استفاده می‌کنند.

این که سونی بزودی پرچمدار جهانی خود را معرفی می‌کند امری بسیار طبیعی است اما این که این گوشی چه مشخصاتی را خواهد داشت و طراحی آن چه تغییراتی را شاهد خواهد بود، نامشخص است. یکی از ایده‌ها و کانسپت‌های جدید عکس زیر را به نمایش در آوده است. در این عکس، همانطور که مشاهده می‌کنید؛ فبلتی بسیار باریک به همراه لبه‌های باریک‌تر در صفحه نمایش و کیفیت 4K به نمایش در آمده است.

تصاویر کانسپت اکسپریا Z5 سونی، سرگردمی سونی در انتخاب پرچمدار!

جنس بدنه‌ی گوشی بر طبق این عکس از فلز و شیشه خواهد بود. رم 4 گیگابایتی پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با فرکانس کاری 3.2 گیگاهرتز از مشخصات رویایی این گوشی برای چنین طراحی خیالی می‌باشد! این فبلت حسگر اثر انگشت را به همراه خود حمل می‌کند و ضد آب بودن آن هم امری قابل انتظار می‌باشد. باتری قدرت‌مند 4500 میلی آمپری در زیر قاب گوشی قرار خواهد گرفت.

شایعاتی در مورد سنسور قرار گرفته در دوربین اصلی گوشی در دسترس قرار نگرفته اما حدس ما این است که سونی از سنسوری 21 مگاپیسکلی برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند و ده مگاپیکسل نیز برای دوربین جلو اختصاص می‌دهد تا سلفی گیران با گرفتن سلفی از این گوشی نهایت لذت را ببرند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما این طراحی مناسب سری‌های Z سونی می‌باشد؟ آیا سونی برای موفق‌تر ظاهر شدن نیاز به تغییراتی جدی در ظاهر گوشی دارد؟

Sony-Xperia-Z5-concept-images (2)

تصاویر کانسپت اکسپریا Z5 سونی، سرگردمی سونی در انتخاب پرچمدار!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال