آیا سونی به دنبال عرضه‌ی +Xperia Z5 با صفحه‌نمایش 5.7-اینچی، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی Snapdragon 820 می‌باشد؟

این اواخر شایعات بسیاری در مورد گوشی‌های هوشمند سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی ژاپنی، تلاش زیادی برای بازگشت به بازار تلفن‌های هوشمند را دارد. پیشتر، شاهد انتشار شایعاتی در مورد گوشی‌های گران‌قیمت Xperia S60 و Xperia S70 و همینطور گوشی‌های Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact بودیم و حالا، اولین شایعات در مورد فبلت […]

این اواخر شایعات بسیاری در مورد گوشی‌های هوشمند سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی ژاپنی، تلاش زیادی برای بازگشت به بازار تلفن‌های هوشمند را دارد. پیشتر، شاهد انتشار شایعاتی در مورد گوشی‌های گران‌قیمت Xperia S60 و Xperia S70 و همینطور گوشی‌های Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact بودیم و حالا، اولین شایعات در مورد فبلت +Xperia Z5 منتشر شده است.

اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که Xperia Z5 قرار است به صفحه‌نمایشی 1080p و چیپ Snapdragon 810 مجهز گردد و گوشی Xperia Z5 Compact نیز صفحه‌نمایشی 720p داشته باشد. اما مشخصات فنی فبلت +Xperia Z5 فراتر از اینها بوده و قرار است این محصول جدید به صفحه‌نمایش بدون حاشیه 5.7-اینچی با وضوح تصویر 2K مجهز گردد که تراکم پیکسلی بالای 515 پیکسل در اینچ را برای این محصول به ارمغان می‌آورد. همچنین به نظر می‌رسد سونی قصد دارد از تراشه‌ی Snapdragon 820 برای این گوشی‌ قدرتمند استفاده نماید که اگر این چنین باشد، باید شاهد رقابت تنگاتنگ سونی با سایر کمپانی‌ها باشیم چرا که اطلاعات قبلی در مورد LG G Flex 3 نیز همین سخت‌افزار را نشان میداد. با اینکه هنوز تولید Snapdragon 820 به صورت انبوه انجام نشده، نمی‌توان انتظار داشت که زودتر از ماه مارس سال آینده این محصول جدید را ملاقات کنیم.

مابقی شایعات نیز به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سنسور 20.7-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسور 8-مگاپیکسلی برای دوربین جلویی مربوط می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود سازندگان از سنسور اسکنر اثر انگشت نیز در +Xperia Z5 استفاده نمایند تا امنیت کاربران یک قدم جلوتر از گذشته باشد. داشتن گواهینامه‌های مختلف برای ضدغبار و ضدآب بودن نیز از دیگر مواردی هستند که می‌توان آن را پیش‌بینی نمود.

تمام این اطلاعات توسط Leaksfly منتشر شده اما یک موضوع مهم وجود دارد که به آن اشاره‌ای نشده و آن، اسامی محصولات بعدی سونی می‌باشد. حتما به یاد دارید که سونی با انتخاب نام‌های متعدد برای محصولات خود، همه را گیج و تمام اسامی مختلف که در شایعات منتشر شده بودند را تغییر داد. پس به این نام‌ها که هم‌اکنون مشاهده می‌کنید نمی‌توان اتکا داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال