شایعه: سونی قصد دارد تا اکسپریا Z5 Ultra را در اواخر سال جاری معرفی کند

شرکت سونی، چند روز پیش در جریان رویداد IFA 2015 که در برلین آلمان برگزار شد، از سری جدید محصولات اکسپریا Z5 خود رونمایی کرد. نمایندگی این شرکت درست روز بعد از رونمایی قیمت این محصولات را کاهش داد. با این حال ممکن است برخی از کاربران و علاقه‌مندان به این برند، محصول دلخواه خود […]

شرکت سونی، چند روز پیش در جریان رویداد IFA 2015 که در برلین آلمان برگزار شد، از سری جدید محصولات اکسپریا Z5 خود رونمایی کرد. نمایندگی این شرکت درست روز بعد از رونمایی قیمت این محصولات را کاهش داد. با این حال ممکن است برخی از کاربران و علاقه‌مندان به این برند، محصول دلخواه خود را در این بین نیافته باشند، از این رو چشم به روز 16 مارس دارند.

xperia-z5-ultra

بر اساس یک شایعه جدید، سونی قصد دارد تا یک نسخه جدید از سری اکسپریا Z5 خود را موسوم به اکسپریا Z5 Ultra در روز 16 مارس رونمایی کند. بر اساس این شایعه Z5 اولترا از یک صفحه نمایش 6.44 اینچی 4K با رزولوشن 2160×3840 نظیر آنچه در Z5 Premium دیدیم، دوربین اصلی با سنسور 23 مگاپیکسلی، چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 820 به عنوان پردازنده، 4گیگابات حافظه رم و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعه به تأیید رسمی این شرکت خواهد رسید و ما شاهد رونمایی از این فبلت خواهیم بود یا خیر؟ همه چیز در ماه‌‌های آینده روشن خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال