سونی از اکسپریا Z5 Compact Premium با صفحه نمایش 1080P در ژاپن رونمایی خواهد کرد

درست چند روز بعد از اینکه شرکت سونی از سری Xperia Z5 خود که شامل Z5، Z5 Compact و Z5 Premium است، رونمایی کرد، شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت خود را برای معرفی یک نسخه Premium از Z5 Compact در ژاپن آماده می‌کند، رونق گرفت. بر اساس گزارشاتی که از چین به گوش می‌رسد، […]

درست چند روز بعد از اینکه شرکت سونی از سری Xperia Z5 خود که شامل Z5، Z5 Compact و Z5 Premium است، رونمایی کرد، شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت خود را برای معرفی یک نسخه Premium از Z5 Compact در ژاپن آماده می‌کند، رونق گرفت.

بر اساس گزارشاتی که از چین به گوش می‌رسد، این دستگاه از یک صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل بهره برده و قرار است با 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه شود. نسخه معمولی Z5 Compact که در رویداد IFA معرفی شد، از یک صفحه نمایش با رزولوشن 720 پیکسل، 2 گیگابایت رم و باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. سایر مشخصات Compact Premium با Compact یکسان است.

همچنین در این گزارش آمده است که این گوشی جدید، به‌وسیله اپراتور محلی NTT DoCoMo عرضه خواهد شد و هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دسترس نیست. شایان ذکر است که هیچ‌کدام از این شایعات و اطلاعات به تائید رسمی شرکت سونی نرسیده است، پس می‌توان عرضه این گوشی را در هاله‌ای از ابهام دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال