باتری گوشی اکسپریا XA اولترا سونی مورد آزمایش قرار گرفت

گوشی هوشمند Xperia XA Ultra  سونی دارای یک باتری 2,700 میلی‌آمپر ساعتی بوده و از فناوری Qnovo به منظور شارژ سریع گوشی استفاده خواهد کرد. در این تکنولوژی جدید ممکن است باعث افزایش میزان دوام باتری شود اما در هر صورت این فناورزی معجزه نکرده و در حقیقت با یک باتری کوچک نمی‌تواند کاری کند تا به همراه […]

گوشی هوشمند Xperia XA Ultra  سونی دارای یک باتری 2,700 میلی‌آمپر ساعتی بوده و از فناوری Qnovo به منظور شارژ سریع گوشی استفاده خواهد کرد. در این تکنولوژی جدید ممکن است باعث افزایش میزان دوام باتری شود اما در هر صورت این فناورزی معجزه نکرده و در حقیقت با یک باتری کوچک نمی‌تواند کاری کند تا به همراه یک نمایشگر بزرگ و بادقت، مدت زمان بسیار طولانی شارژ دهی کند.

منصفانه بگوییم، عملکرد XA Ultra سونی در تست‌های به عمل آمده نسبتا خوب بود. با استفاده از این گوشی و با یک باز شارژ کامل آن می‌توانید به مدت 8 ساعت به تماشای ویدئو بپردازید. میزان پایداری کلی دستگاه نیز 55 ساعت تخمین زده شد. این به آن معنا است که با استفاده از این باتری می‌توانید تقریبا به مدت دو روز با یک بار شارژ کامل به فعالیت استاندارد بپردازید. در این سری از گوشی‌های شرکت سونی، محصولاتی با نتایج باتری ظعیف ظاهر شدند که باعث تاسف بود. اما در هر صورت این گوشی توانست وجهه این سری را با این عملکرد متوسط خود حفظ نماید.

gsmarena_002

در بخش زیر شاهد نمایش نتایج مربوط به تست ماکلمه صوتی تحت شبکه 3G این گوشی هستید:

Untitled

به گوشی Galaxy A9 2016 سامسونگ توجه کنید. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.0 اینچی امولد بوده میزان دوام باتری این دستگاه در بخش وب‌گردی 70 درصد بهتر بوده و در تماشای ویدئو نیز دو برابر بیشتر مقاومت خواهد کرد. Xiaomi Mi Max نیز دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی بوده و می‌تواند میزان بسیار بالای 20 ساعت وب‌گردی را به انجام برساند. میزان دو برابر نتیجه ثبت شده توسط گوشی سونی را نیز می‌تواند به نمایش ویدئو ارائه دهد.  Oppo R7 Plus گوشی 6 اینچی دیگری از است که دارای نمایشگر امولد بوده و با اینکه نتوانسته در تست وب گردی عالی ظاهر شود اما با نتیجه 11 ساعتی در تست نمایش فیلم امتیاز بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است.

asa

aaaaaaa

شاید فکر کنید در مورد گوشی‌های مربوط به شرکت سونی در حال سخت‌گیری باشیم اما می‌بایست این موضوع را نیز خاطر نشان کرد که Xperia Z5 Compact که البته دارای همان میزان ظرفیت باتری گوشی XA Ultra سونی است، به لطف وجود نمایشگر کوچکتر، نتایج بسیار درخشانی را برای خود به ثبت رسانده است. گوشی بزرگتر Xperia Z5 حتی از آن نیز بهتر بوده است. Xperia T2 Ultra نیز که نسخه سال 2014 سری مربوط به XA Ultra به حساب می‌آید با نتیجه 96 ساعتی به دست آمده در این تست‌ها به سادگی گوشی جدید سونی را کنار زده است.

گوشی Xperia XA Ultra سونی دارای نمایشگر، دوربین و طراحی بسیار مناسب و خوبی می‌باشد. اما در هر صورت به منظور استفاده از آنها می‌بایست گوشی شارژدهی باتری نماسبی داشته باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال