[CES 2016] سونی هندی‌کم جدید خود را با قابلیت تصویربرداری 4K و زوم 20 برابری معرفی کرد

سال گذشته سونی با عرضه‌ی دوربین‌های فول‌فریم A7R II و A7S II توانست نبض بازار را به دست گرفته و موفقیت بسیار خوبی را در این زمینه به دست آورد. حال در نمایشگاه CES 2016 امسال، سونی سعی کرده تا محصولات بیشتر و بهتری را برای کاربران معرفی نماید. پرچم‌دار جدید این شرکت در میان هندی‌کم‌ها […]

سال گذشته سونی با عرضه‌ی دوربین‌های فول‌فریم A7R II و A7S II توانست نبض بازار را به دست گرفته و موفقیت بسیار خوبی را در این زمینه به دست آورد. حال در نمایشگاه CES 2016 امسال، سونی سعی کرده تا محصولات بیشتر و بهتری را برای کاربران معرفی نماید.

پرچم‌دار جدید این شرکت در میان هندی‌کم‌ها که اخیرا معرفی شده نیز FDR-AX53 نام داشته و قادر است ویدئوهای مختلف را با کیفیت 4K و نرخ 120 فریم بر ثانیه ضبط نماید که این موضوع می‌تواند به آهسته کردن تصاویر (حالت Slow Motion) کمک بسزایی نماید. همچنین لنز Zeiss این دوربین، قابلیت بزرگ‌نمایی اوپتیکال تا 20 برابر را دارد. تکنولوژی Balanced Optical SteadyShot سونی نیز یکی دیگر از مواردیست که سبب شده این هندی‌کم مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد، تکنولوژی پیشرفته‌ای که کاربران را از ثبت تصاویری صاف و بدون لرزش مطمئن می‌سازد. انتظار می‌رود که سونی، دوربین FDR-AX53 را با قیمت 999 دلار در ماه مارس عرضه نماید.

دوربین دیگری که سونی در این نمایشگاه از آن رونمایی نموده، HDR-AS50R نام دارد و به تکنولوژی SteadyShot نیز مجهز شده است. لنزهای فوق‌ عریض، توانایی ضبط ویدئوها با نرخ 120 فریم بر ثانیه، بلوتوث و وای‌فای، از ویژگی‌های اصلی این محصول به حساب می‌آیند. مورد دیگری که در مورد این محصول جدید وجود دارد، این است که عکاسان می‌توانند این دوربین را در عمق 60 متری آب با خود ببرند و حتی در این شرایط نیز از تنظیمات دستی آن، استفاده نمایند. دوربین HDR-AS50R نیز قرار است اوایل ماه فوریه و با قیمت 350 دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال