تلویزیون‌های 4K و فوق‌ باریک سونی تابستان از راه می‌رسند

یک‌سال از عرضه‌ی اولین تلویزیون‌های 4K سونی می‌گذرد و حالا سری جدید محصولات فوق باریک این شرکت، قرار است در شش مدل مختلف در اختیار خریداران قرار بگیرد. قیمت پایه‌ی این محصولات، از 1,300 دلار که مربوط به مدل 43-اینچی است، آغاز شده و گران‌قیمت‌ترین آن نیز که به مدل 75-اینچی مربوط می‌شود، 8000 دلار قیمت […]

یک‌سال از عرضه‌ی اولین تلویزیون‌های 4K سونی می‌گذرد و حالا سری جدید محصولات فوق باریک این شرکت، قرار است در شش مدل مختلف در اختیار خریداران قرار بگیرد. قیمت پایه‌ی این محصولات، از 1,300 دلار که مربوط به مدل 43-اینچی است، آغاز شده و گران‌قیمت‌ترین آن نیز که به مدل 75-اینچی مربوط می‌شود، 8000 دلار قیمت خواهد داشت.

اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی مورد انتظارترین محصول سونی، تلویزیون X900C توسط این شرکت ژاپنی اعلام نشده ولی اخبار مختلف نشان می‌دهند که این محصول جدید نیز در تابستان، مهمان خانه‌ها می‌شود. اما دلیل اهمیت این محصول، باریک بودن آن است چرا که سونی اعلام کرده، این محصول جدید با ضخامت تنها 5.08 میلی‌متر، باریک‌ترین تلویزیون LED ساخته شده تا به امروز می‌باشد. X900C از تکنولوژی Vanishing Edge نیز پشتیبانی می‌کند که سبب می‌شود تصاویر مختلف، به صورت تمام‌صفحه پخش شوند. البته در دنیای تکنولوژی، هنوز محصولات باریک‌تری همچون گوشی‌هوشمند Oppo R5 با 4.85 میلی‌متر تولید شده‌اند که از X900C باریک‌تر هستند اما فکر می‌کنید در اینده‌ی نزدیک، تلویزیون‌ها باریک‌تر خواهند بود یا گوشی‌های هوشمند؟

از سوی دیگر، تکنولوژی Triluminos نیز در محصولات جدید سونی قرار گرفته‌اند که سبب می‌شود رنگ‌ها مرتعش شده و یا فرکانس آن‌ها کاهش پیدا کند که نتیجه‌ی آن، خلق تصاویری واقعی‌تر می‌باشد و البته همانطور که در نمایشگاه CES 2015 وعده داده شده بود، محصولات جدید سونی به صورت کامل با Android TV سازگار هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوبی که در این تلویزیون‌های هوشمند و فوق باریک قرار گرفته، امکان جستجوی صوتی می‌باشد که احتمالا این کار به وسیله‌ی تلفن هوشمند و یا به وسیله‌ی فشردن یک دکمه روی کنترل خود تلویزیون انجام می‌گیرد و کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری، به دنبال اپلیکیشن مورد نظر باشند. در آینده‌ی نزدیک نیز گیمرها می‌توانند دسته‌ی بازی Dual Shock Controller پلی‌استیشن 4 خود و یا PlayStation Now خود را به این تلویزیون‌ها متصل نمایند که بی‌شک آنها را خوشحال خواهد کرد!

هنوز قیمت و مشخصات سایر محصولات جدید این شرکت، مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال