اولین تصویر نسخه‌‌ی 2016 گلکسی J1 سامسونگ به همراه مشخصات‌فنی آن به بیرون درز کرد

قطعا می‌توان سری گوشی‌های گلکسی J سامسونگ را یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در گوشی‌های میان‌رده نام برد. سری J گلکسی امسال کار خود را آغاز کرده و با استقبال خوبی نیز از کاربران مواجه شد. در جدیدترین شایعات منتشر شده از فاش کننده‌ی معروف S_leak، سامسونگ قصد دارد نسل دوم گلکسی J1 را در سال […]

قطعا می‌توان سری گوشی‌های گلکسی J سامسونگ را یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در گوشی‌های میان‌رده نام برد. سری J گلکسی امسال کار خود را آغاز کرده و با استقبال خوبی نیز از کاربران مواجه شد. در جدیدترین شایعات منتشر شده از فاش کننده‌ی معروف S_leak، سامسونگ قصد دارد نسل دوم گلکسی J1 را در سال 2016 معرفی کند. طبیعتا سامسونگ تغییرات زیادی را در گلکسی J1 2016 ایجاد خواهد کرد که می‌توان به تغییر اندازه‌ی نمایشگر گوشی از 4.3 اینچ به 4.5 اینچ اشاره کرد؛ البته رزولوشن این نمایشگر همچنان 800*480 خواهد ماند.

اطلاعات منتشر شده حاکی از این هستند که سامسونگ از چیپست اکزینوس 3457 در این گوشی استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که این چیپست هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. به‌هر‌حال این چیپست را پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 پشتیبانی خواهد کرد. 1 گیگابایت رم و اندروید 5.1.1 از دیگر مشخصات فنی فاش شده در مورد این گوشی است. همان‌طور که می‌دانید نسخه‌ی سال 2015 گلکسی J1 دارای پردازنده‌ای دو هسته‌ای با قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی  Mali-T400 و 512 مگابایت رم است.

سامسونگ از گلکسی J1 در بهمن ماه سال گذشته رونمایی کرد پس انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید این گوشی نیز در بهمن‌ ماه امسال معرفی شود. به‌هرحال هنوز شاهد تایید شدن این گوشی در سازمان‌های FCC یا TENAA نبوده‌ایم، پس بهتر است فعلا به شایعه‌ی منتشر شده اطمینان نکنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال