اینترنت استارلینک اکنون در برخی بخش های انگلستان قابل دسترسی است

اینترنت ماهواره ای استارلینک که پیش از این تنها برای مناطق دور افتاده و برخی بخش‌های کانادا و شمال ایالات متحده فعال شده بود اکنون در برخی مناطق در انگلستان قابل دسترسی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Digital Trends، اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس با هدف پوشش […]

اینترنت ماهواره ای استارلینک که پیش از این تنها برای مناطق دور افتاده و برخی بخش‌های کانادا و شمال ایالات متحده فعال شده بود اکنون در برخی مناطق در انگلستان قابل دسترسی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Digital Trends، اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس با هدف پوشش کامل تمامی مناطق در حال راه اندازی بوده و اکنون نیز برخی افراد در بخش هایی از انگلستان قادر به دریافت آن هستند. پیش از این برخی از ساکنان کانادا و همچنین بخش‌های شمالی ایالات متحده نیز قادر به دستیابی اینترنت ماهواره ای بودند.

 این شرکت تاکنون موفق به قرار دادن ۹۶۰ ماهواره در مدار  زمین شده است. هزینه این سرویس حدود ۶۰۰ دلار و اشتراک ماهیانه آن ۱۲۱ دلار برآورد شده. پیش بینی می شود سرویس اینترنت استارلینک سرعتی بین ۵۰ تا ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه ارائه دهد. پیش از این ماسک در مورد ماهواره های قرار گرفته در مدار گفته بود: این ماهواره ها زمانی که به پایان عمر خود می‌رسند از سیستم پیشرانه خود استفاده کرده و از مدار خارج خواهد شد و به این ترتیب به تمیز ماندن فضا نیز کمک می کنند. ماهواره های پیش از این به مدت یک تا پنج سال در جو زمین باقی مانده و تبدیل به زباله های فضایی می شوند.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال