لوازم جانبی سورفیس پرو 4 مایکروسافت معرفی شدند؛ تایپ‌کاور باریک‌تر و داک ارتقا یافته

اگر پیگیر اخبار تکنولوژی باشید، حتماً مستحضر هستید که غول دنیای فناوری، مایکروسافت، در جریان رویداد امشب خود در شهر نیویورک، از محصولات جدیدی مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین محصولات معرفی شده، سورفیس‌پرو 4 بود که ساعتی پیش در تک‌نیوز به معرفی آن پرداختیم. در کنار معرفی این لپتاپ/تبلت جدید، اهالی […]

اگر پیگیر اخبار تکنولوژی باشید، حتماً مستحضر هستید که غول دنیای فناوری، مایکروسافت، در جریان رویداد امشب خود در شهر نیویورک، از محصولات جدیدی مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین محصولات معرفی شده، سورفیس‌پرو 4 بود که ساعتی پیش در تک‌نیوز به معرفی آن پرداختیم. در کنار معرفی این لپتاپ/تبلت جدید، اهالی ردموند شماری از لوازم جانبی آن را هم نیز به نمایش گذاشتند که بارزترین آن‌ها یک تایپ‌کاور باریک‌ و پایه‌ نگاه دارنده جدید بودند. گفته شده این لوازم‌جانبی با نسل پیشین سورفیس پرو، یعنی سورفیس پرو 3 نیز سازگارند و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

داک جدید مایکروسافت از دو درگاه نمایشگر با پشتیبانی از رزولوشن 4K به همراه چهار پورت یواس‌بی 3 برخوردار است (یک پورت اضافه‌تر نسبت به نسخه پیشین). همچنین تایپ‌کاور جدید این شرکت یک ترک‌پد شیشه‌ای داشته که از نمونه قبلی خود 40 درصد بزرگ‌تر شده است. از سوی دیگر، مایکروسافت در این تایپ کاور جدید یک سنسور اثر انگشت تعبیه کرده است که بوسیله آن کاربر قادر خواهد به وسایل متصل شده به سورفیس پرو وارد شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال